مسابقات وزنه برداری جام مولای عرشیان به پایان رسید

اختتامیه این مسابقات جمعه شب و با حضور ۸۰ وزنه بردار در ورزشگاه آبشار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات وزنه برداری جام مولای عرشیان در ۲ بخش پسران و دختران و در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد که ۳۰ نفر در نونهالان و ۵۰ نفر در در نوجوانان در ۱۲ وزن به رقابت پرداختند.

اختتامیه این مسابقات با حضور حبیب الله ناظریان معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سید مرتضی سیف زاده رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری و همچنین حضور پرشور ورزشکاران و خانواده ها برگزار شد که در پایان نفرات برتر حکم و مدال خود را دریافت کردند.

رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری در مورد برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات جام مولای عرشیان بسیار ارزشمند است، جامعه و جوان های ما به نشاط و سلامتی نیاز دارند و این امر جوان ها را به راه راست می کشاند و آسیب های اجتماعی را دور می کند.

وی ادامه داد: بزرگترین خدمت به جامعه، برگزاری این مسابقات است که در ۱۸ رشته در تمام محلات استان اصفهان درحال برگزاری است و توانسته تمام اقشار شهر را درگیر خود کند که این اتفاق بسیار قابل ستایش است و نزد خدا پاداش زیادی دارد.

سیف زاده تاکید کرد: این برنامه نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی داشته و باید این روند ادامه پیدا کند، سلامتی و نشاط مردم یکی از عوامل مهم در جامعه است و ورزش باعث می شود مردم به دنبال اعتیاد و ناهنجاری ها نروند و از بیماری های روحی در امان باشند.

رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری در خصوص اهمیت دادن به پیشکسوتان ورزشکار گفت: پیشکسوت ها ریشه های جامعه هستند و باید از وجود این افراد استفاده کرد و بیشتر به آنها توجه کنیم. افرادی که در ورزشهای قهرمانی و حرفه ای فعالیت می کنند، زمانی که دوران ورزش آنها تمام می شود نباید خانه نشین شوند چرا که چندین سال در تیم ملی و مسابقات بزرگ حضور داشته اند.

وی افزود: در کشورهای خارجی دیده ایم چنین افرادی یا به الکل اعتیاد پیدا می کنند و یا دچار بیماری های روحی و روانی می شوند و ما باید از آسیب هایی که در ایران وجود دارد پیشگیری کنیم. هر کدام از این عزیزان کوله باری از تجربه هستند و باید از آنها استفاده کرد، هرکجایی که مسابقه ای برگزار می شود باید از پیشکسوتان دعوت کنند تا فکر نکنند از ورزش کنار گذاشته شده اند.

کد خبر 345592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.