مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی فردا به پایان می رسد

مهلت ثبت نام دوره های کاردانی موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه فنی و حرفه ای فردا یکشنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۴ به پایان می رسد.

به گزارش ایمنا، تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۲۸ هزار و ۹۱۹ داوطلب در دوره‌های کاردانی موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای ثبت‌نام کردند.

به گفته حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت‌نام حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و سایر مقررات مرسوم در آزمون فوق از روز یکشنبه، ششم خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته؛ لذا تمام داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی برای شرکت در این آزمون می‌توانند منحصرا در یک رشته امتحانی متناسب با رشته تحصیلی طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای متقاضی ثبت نام کرده و برای ادامه تحصیل اقدام کنند.

ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۷ که پذیرش در آن‌ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کل دیپلم) است، از روز یکشنبه ششم خرداد ماه، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدیدشده ساعت ۲۴ فردا یکشنبه ۲۰ خرداد ماه جاری پایان می‌پذیرد.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۲۲۰ هزار ریال است که صرفا اینترنتی و به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می‌گیرد.

کد خبر 345552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.