کشته شدن پرستار فلسطینی ننگ روی ننگ است

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی کشته شدن یک زن پرستار فلسطینی را ننگ روی ننگ دانست.

به گزارش ایمنا، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: در هفته‌ای که رژیم اسرائیل پیامی احمقانه برای ایرانی‌ها می‌فرستد و همزمان حامیان آمریکایی‌اش قطعنامه‌ای را در محکومیت استفاده این رژیم از نیروی مرگبار علیه تظاهرکنندگان غیرمسلح وتو می‌کنند، تک تیراندازان آن یک پرستار فلسطینی را که به زخمی‌ها کمک می‌کرد، به قتل می‌رسانند. این ننگ روی ننگ است.

به گزارش ایمنا، نیروهای رژیم صهیونیستی روز جمعه در مرز غزه یک پرستار زن فلسطینی را که قصد داشت به یکی از معترضان زخمی کمک کند، به شهادت رساندند. بنا بر اعلام مقامات بهداشت نوار غزه و همچنین شاهدان، این حادثه روز جمعه گذشته در شرق خان یونس روی داده است.

رزان النجار، پرستاری ۲۱ ساله‌ و از نیروهای داوطلب تیم پزشکی بود. نیروهای صهیونیستی زمانی به سمت او شلیک کردند که خانم نجار روپوش سفید پزشکی به تن داشت، دستانش را بالا برده بود و برای نجات یکی از معترضان زخمی به سمت حصارهای مرزی سرزمین‌های اشغالی می‌رفت. با به شهادت رسیدن این پرستار، شمار فلسطینی‌های کشته شده در جریان اعتراضات ۳۰ مارس تا کنون به دست‌کم ۱۱۷ نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون واکنشی به شهادت این پرستار نشان نداده است. پیش از این صهیونیست‌ها اعلام کرده بودند که تک تیراندازهایشان تنها افرادی را هدف قرار می‌دهند که تهدیدی برای آنها محسوب شوند.

کد خبر 345279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.