پارکینگ‌های اصفهان ساماندهی می‌شود/تصویب لایحه تفریغ بودجه ۹۵

طرح پیشنهادی ساماندهی و تامین پارکینگ‌های خصوصی، مشارکتی و عمومی در شهر اصفهان و لایحه تفریغ بودجه سال ۹۵ شهرداری اصفهان در سی و ششمین جلسه علنی مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح پیشنهادی ۱۰ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر "ساماندهی و تامین پارکینگ‌های خصوصی، مشارکتی و عمومی در شهر اصفهان  در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این طرح مقرر شد شهرداری همه وجوه دریافتی مربوط به تامین پارکینگ را در یک حساب متمرکز نگهداری کند و این وجوه تنها برای پارکینگ هزینه شود و هزینه کردن این وجوه برای اموری به جز پارکینگ مطلقاً ممنوع اعلام شد.

همچنین در این لایحه پیشنهادی عنوان شد که اخذ بهای تامین پارکینگ عمومی در خصوص محل‌هایی که نیاز به بیش از پنج واحد پارکینگ دارند به هیچ وجه مجاز نیست.

همچنین از زمان تصویب نهایی این طرح صدور پروانه همه مجتمع‌های احداثی با کاربری پارکینگ اعم از خصوصی، عمومی و مشارکتی از پرداخت صدور پروانه با هر میزان سطح اشغال معاف خواهد شد.

گفتنی است که طرح پیشنهادی "ساماندهی و تامین پارکینگ‌های خصوصی، مشارکتی و عمومی در شهر اصفهان  با ۱۱ رای اعضای شورای شهر مصوب شد.

همچنین لایحه تفریغ بودجه سال ۹۵ شهرداری اصفهان به همراه گزارش حسابرسان منتخب شهرداری نیز که در کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های پنج گانه شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام نظر شده بود امروز در سی و ششمین جلسه علنی با ۸ رای موافق، یک رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید.

کد خبر 345270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.