پروژه میدان امام علی (ع) دو سال آینده تکمیل می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با حل مشکلات میدان امام علی (ع) می‌توانیم تا حدود دو سال آینده این پروژه را به طور کامل تحویل مردم اصفهان دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از پروژه میدان امام علی (ع) اظهارکرد: در نظر داریم با یک برنامه‌ریزی منسجم و رفع مشکلات موجود ظرف دو سال آینده، این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های اطراف میدان جلوخان مانند بازارهای مختلف آن احداث شده که با رفع مشکل آزادسازی یکی از این پروژه‌ها می‌توانیم میدان جلوخان را در سال آینده احداث کنیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه باید برای استفاده از فضای چند منظوره زیرمیدان امام علی (ع) تصمیماتی گرفته شود، افزود: قرار شد در این خصوص کمیته‌ای اختصاصی تشکیل شده و تمام جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و ترافیکی میدان در آن دیده شود تا تصمیم نهایی برای نوع استفاده از فضای ۱۰ هزار مترمربعی زیر میدان گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه میدان امام علی (ع) در سه فاز اجرا می شود، اضافه کرد: فاز نخست این پروژه شامل مسایل ترافیکی و فاز دوم پروژه شامل میدان امام علی (ع) به طور کامل به اتمام رسیده، فاز سوم نیز که شامل میدان جلوخان و پروژه‌های جانبی آن می شود در حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۳۰ درصد باقیمانده با مشکلات آزادسازی مواجه است. با رفع این مشکل می توانیم تا حدود دو سال آینده این پروژه را تحویل مردم اصفهان دهیم.   

کد خبر 344976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.