رسانه ها منفعل نباشند

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: امروز رسانه های ما نه تنها هجومی عمل نمی کنند بلکه شاهد انفعال آنها نیز هستیم و این درحالی است که دشمن از ابزارهای نوین در حوزه خبر و اطلاع رسانی استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در نشست با نخبگان و خبرنگاران شهرستان لنجان اظهار کرد: متاسفانه در برابر حوزه خبر و اطلاع رسانی عملکرد خوبی را از خود نشان نداده ایم به طوری که در برخی مواقع در فضای مجازی شاهد هستیم مسایلی از زمان پهلوی با امروز مقایسه می شود.

وی افزود: باید توجه داشت پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیاری در حوزه های مختلف به مردم ارایه شد، خدماتی که در ۴۰ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارایه شده با ۴۰۰ سال اخیر قابل مقایسه نیست.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: در زمان پهلوی اول خفقان شدیدی بر کشور حاکم بود و حتی تحصیل دختران به شکلی ناممکن به حساب می آمد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی این مهم به خوبی فراهم آمد، اما این مسایل برای نسل جدید به درستی تبیین نشده است.

وی عنوان کرد: جهانیان همه شاهد ارتقاء و رشد سطح فرهنگی و علمی کشور پس از پیروزی انقلاب بودند و باید گفت برای درک واقعیت های انقلاب و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی، توجه به وضعیت ایران در دوران رژیم طاغوت از جهات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک ضرورت است.

صفرخانلو اضافه کرد: با توجه به اهمیت تبیین دستاوردهای نظام در دیداری که با رییس جمهور داشتیم بنده پیشنهادی را ارایه کردم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر یک از مسئولان ادارات و نهادها در حوزه کاری خود ۴۰ خدمت شاخص انجام شده را برای مردم تبیین کنند که مورد استقبال قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز بیکار ننشسته و با استفاده از ابزارهای مختلف درصدد است اعلام کند در نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاورد مهمی به دست نیامده و با توجه به این مهم لزوم تبیین دستاوردهای این انقلاب عظیم اسلامی خصوصاً برای نسل های جوان انقلاب بیش از پیش احساس می شود.

فرماندار شهرستان لنجان اظهار کرد: امروز رسانه های ما نه تنها هجومی عمل نمی کنند بلکه شاهد انفعال آنها نیز هستیم و این درحالی است که دشمن از ابزارهای نوین در حوزه خبر و اطلاع رسانی استفاده می کند و حتی شاهد هستیم دشمن بیش از حوزه نظامی به حوزه اطلاع رسانی توجه کرده و هزینه های سنگینی را نیز در این حوزه صرف می کند.

وی افزود: امروز خبرنگاران باید مسئولان را به کف خیابان ها و بین مردم بکشانند تا مسئولان پاسخگوی عملکرد خود باشند.

صفرخانلو تصریح کرد: برای بنده به عنوان فرماندار شهرستان لنجان به هیچ عنوان پذیرفته نیست مسئولی پاسخگوی خبرنگاران نباشد و در برابر انعکاس واقعیت های جامعه موضع گیری و خبرنگاری را تهدید کند، قطعا با این‌گونه رفتارها برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای مسئولان و دولت، بازگویی موفقیت های نظام است، گفت: نقد عادلانه و منصفانه و نگاه توام با انصاف نسبت به عملکرد مسئولان، می تواند راهگشا باشد، اما خبرنگاران وظیفه خود را فراموش نکرده و به درستی دستاوردهای دولت و عملکرد مسئولان را اطلاع رسانی کنند تا شاهد ایجاد امید بین مردم باشیم.

کد خبر 344904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.