نمایشگاه "چشم‌انداز" در گالری اکنون برپا است

نمایشگاهی از آثار نقاشی "زهرا بابا احمدی" با عنوان "چشم‌انداز" در گالری اکنون برگزار شده است.

زهرا بابا احمدی به خبرنگار ایمنا گفت: آثاری که در نمایشگاه نقاشی "چشم انداز" نمایش داده شده است بر اساس موضوع کانی‌ها و سنگ‌های آذرین خلق شده اند.

وی افزود: من به مدت دو سال کتاب‌های متعددی درباره کانی‌ها و سنگ‌های آذرین مطالعه کردم و با توجه به اینکه پسرم زمین شناس است و در کشور استرالیا بر روی این موضوعات کار می‌کند،  من نیز به این بحث کانی و سنگ علاقمند شدم، ضمن اینکه برای اینکه بیننده را به چالش بیش‌تری بکشانم در این نقاشی‌ها چهره‌هایی را نیز به تصویر کشیده‌ام و در مجموع چشم‌انداز خاصی را پیش روی بیننده قرار داده‌ام.

این هنرمند تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد ۱۲ نقاشی با استفاده از تکنیک رنگ و روغن خلق شده‌اند که در آن‌ها از ابزار کاردک نیز استفاده شده است؛ ضمن اینکه تمامی این آثار در دو اندازه ۵۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر ایجاد شده‌اند.

بابا احمدی ادامه داد: من در جریان مطالعاتم بر روی کانی‌ها و سنگ‌های آذرین و خلق این نقاشی‌ها به این نکته پی بردم که انسان، گیاه، حیوان، سنگ ها و همه آنچه در جهان حضور دارد به یکدیگر مرتبط است.

گفتنی است، زهرا بابا احمدی دانش آموخته کاردانی طراحی دوخت است، هم چنین ازجمله فارغ التحصیلان انجمن خانه هنرمندان اصفهان در رشته نقاشی بشمار می رود. وی تا کنون در نمایشگاه های گروهی بسیاری شرکت داشته است و نمایشگاه نقاشی "چشم انداز" دومین نمایشگاه انفرادی وی است.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی "چشم‌انداز" می‌توانند تا چهارشنبه نهم خردادماه ساعت ۱۷ تا ۲۱ به گالری اکنون، واقع در خیابان خاقانی، کوچه افشین(۱۴)، بن بست حریر مراجعه کنند.

کد خبر 344799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.