"سفیران امید" مصوبه شورای شهر را گرفت

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر، کلیات طرح پیشنهادی اعضای شورای شهر برای افزایش امیدآفرینی در شهر در قالب طرح "سفیران امید" به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افزایش امید یکی از برنامه های مهم دوره پنجم شورای اسلامی شهر بوده تا بتواند شادابی و نشاط را در اصفهان رونق دهند. بر این اساس برنامه های متعددی در قالب هفته فرهنگی اصفهان، اجرایی شد که با توجه به نتایج خوب به دست آمده از اجرای این برنامه ها چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان طرح " سفیران امید" را برای ادامه دار بودن این روحیه در شهر در صحن علنی شورا پیشنهاد دادند.

فریده روشن، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری در خصوص فوت ناصرملک مطیعی، هنرمند پیشکسوت سینما، در ارتباط با طرح " سفیران امید" اظهار کرد: با توجه به اینکه امید و نشاط در مردم کاهش یافته است تصمیم گرفته شد از حضور افرادی که در طول زندگی خود سختی های زیادی کشیده اما همچنان با امید زندگی می کنند در فرهنگسراها به عنوان سفیران امید استفاده شود.

مهدی مقدری، دیگر عضو شورای شهر اصفهان نیز با تاکید بر اینکه روح حاکم بر طرح " سفیران امید" این است که از ظرفیت های بزرگان خود استفاده کند، گفت: برخلاف آنچه که نظام هم اکنون از توان افراد ارزشمندی چون سید محمد خاتمی بهره ای نمی برد، در نظر داریم از وجود افراد باتجربه ای که در اصفهان وجود دارند برای امیدآفرینی استفاده کنیم.

در نهایت این طرح با هشت رای موافق و چهار رای مخالف تصویب شد تا جزئیات آن به صورت یک لایحه از سوی شهرداری اصفهان به شورا ارائه شود.

لازم به ذکر است مصوبه اعضای شورا مبنی بر افزایش نرخ بلیط های اتوبوس شرکت واحد با مخالفت فرمانداری روبرو و به شورا بازگشت داده شد که با اصرار اعضای شورا بر آن، این مصوبه به شورای حل اختلاف استانداری ارسال شد.

کد خبر 344727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.