نشست خیابان بر اثر بارندگی/کاهش ۴۳ درصدی سرقت های خشن

مرگ جوان ۲۷ ساله اصفهانی بر اثر برخورد صاعقه، نشست یکی از خیابان‌های اصفهان بر اثر بارندگی ، واژگونی خودروی پراید در مسیر نطنز -بادرود، کشف محموله لوازم الکتریکی قاچاق، کاهش ۴۳ درصدی سرقت های خشن در اصفهان و کشف ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از عناوین اخبار انتظامی استان طی ۲۴ ساعت اخیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ ستار خسروی اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر دپوی محموله لنز چشمی قاچاق در یکی از انبارهای اطراف شهر اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و با هماهنگی مقام قضائی از محل موردنظر بازرسی کردند که درنتیجه ۳ هزار و ۵۳۵ عدد لنز چشمی قاچاق کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به ارزش این محموله که توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شد، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

مرگ جوان ۲۷ ساله اصفهانی بر اثر برخورد صاعقه

سرهنگ حسن یار دوستی گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این فرماندهی مبنی بر برخورد صاعقه به یک جوان روستایی بلافاصله مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در این حادثه جوان ۲۷ ساله اصفهانی اهل و ساکن یکی از روستاهای شهرستان اصفهان که براثر برخورد صاعقه دچار سوختگی و برق‌گرفتگی شدید شده بود حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ یار دوستی با بیان اینکه بلایای طبیعی بدون هیچ آگاهی رخ می‌دهند، خاطرنشان کرد: پلیس اصفهان آموزش پدافند غیرعامل را سرلوحه جلسات برون‌سازمانی و درون‌سازمانی خود قرار داده و مفتخر است به‌عنوان یک یگان انتظامی همواره آموزش‌های همگانی در خصوص پیشگیری از وقوع این‌گونه حوادث به شهروندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

نشست یکی از خیابان‌های اصفهان براثر بارندگی

سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: شب گذشته  در پی ایجاد ترافیک ناشی از بارندگی شدید و  آب گرفتگی در یکی از خیابان های شهر اصفهان، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان علت وقوع ترافیک را نشست آسفالت خیابان  بر اثر بارندگی اعلام  کرد و گفت: به همین جهت برای جلوگیری  از خسارت های احتمالی، فوراً خیابان مذکور مسدود و با عوامل شهرداری به منظور رفع مشکل به وجود آمده هماهنگی لازم به عمل آمد.

سرهنگ رضایی افزود: تقاطع خیابان شیخ صدوق به میر هم اکنون به علت تعمیرات مسدود است و شهروندان تا زمان رفع مشکل می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

خواب‌آلودگی راننده پراید حادثه‌ساز شد

 سرهنگ حسین پور قیصری گفت: مأموران پلیس‌راه نطنز – بادرود ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، در پی اطلاع از واژگونی یک خودروی سواری به‌منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند.

رییس پلیس راه استان اصفهان افزود: در بررسی انجام‌شده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال تردد در مسیر اتوبان امیرکبیر بود از جاده منحرف و دچار واژگونی شده که متأسفانه در این حادثه سرنشین ۲۱ ساله خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ پور قیصری با بیان اینکه برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس‌راه، خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت وقوع این حادثه بوده است گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم با عدم رانندگی در حالت خستگی از بروز این‌گونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

محموله لوازم الکتریکی قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمد حسین باباکلانی اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه مدارک ارائه شده توسط راننده با بار خودرو همخوانی نداشت، ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از این کشنده تعداد ۸۶۴ کارتن لوازم الکتریکی خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی گفت: ارزش محموله مکشوفه در این عملیات توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده دستگیر و برای انجام اقدامات بعدی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا با هدف حمایت از کالای ایرانی در اولویت برنامه های این فرماندهی قرار دارد و ماموران با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از ورود محموله های قاچاق به بازارهای داخلی جلوگیری به عمل می آورند.

کشف ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از مسافر اتوبوس

سرهنگ باباکلانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا افزود: پس از توقف خودرو  ماموران اقدام به بازرسی از این اتوبوس کردند که در نتیجه  مقدار  ۵ کیلو و۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع در ساک دستی یکی از مسافران  کشف شد.

وی  افزود: در این رابطه متهم دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی استان شد.

کاهش ۴۳ درصدی سرقت های خشن در اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان مبنی بر اجرای هدفمند گشت های پلیس و تشکیل تیم های ضربت در اردیبهشت ماه امسال با کاهش ۴۳ درصدی سرقت های خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل روبر بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: یکی از موضوعاتی که پلیس اصفهان به شدت دنبال می کند مقابله با جرائم خشن به خصوص سرقت های به عنف و زور گیری است که از سوی برخی افراد شرور و قانون شکن رخ می دهد و در این خصوص از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده این گونه جرایم سریعاً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع ماموران پلیس برسانند.

این مقام انتظامی افزود: در این زمینه تمامی کلانترهای اصفهان با تشکیل اکیپ های محسوس و نامحسوس در نقاط جرم خیز و راه اندازی تیم های ضربت "چتر امنیتی" خوبی را در سطح محلات شهرستان برقرار کردند که این روند با قوت و شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از مشارکت مردم در طرح های پلیس خاطر نشان کرد: امیدواریم در ماه های آتی شاهد روند نزولی در وقوع همه جرائم با تلاش ماموران سخت کوش پلیس اصفهان و همکاری و همدلی مردم فهیم و ولایتمدار این شهر باشیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان

کد خبر 344543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.