۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
جنگ امید

در پی مصدومیت امید ابراهیمی، بازیکن استقلال شایعات مختلفی در مورد بازی کردن یا نکردن وی مقابل ذوب آهن به گوش می رسد که به نظر نوعی جنگ روانی علیه ذوب آهن است.

به گزارش ایمنا، پس از دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال در مسابقه رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید خبر مصدومیت امید ابراهیمی منتشر شد. ابراهیمی به صورت لنگ لنگان و در شرایطی که دستش بر گردن یکی از اعضای باشگاه استقلال بود از میکسدزون ورزشگاه فولادشهر عبور کرد تا تبعات دیدار مقابل ذوب آهن برای استقلال آغاز شود. هر چند آزمایشات اولیه میزان دقیق مصدومیت و ترک خوردگی استخوان پای این بازیکن را نشان نمی داد، اما آزمایشات نهایی مشخص کرد که میزان مصدومیت از پیش بینی های اولیه حادتر است و وضعیت این بازیکن برای دیدار برگشت مشخص نیست اما کادر پزشکی و فنی استقلال امیدوار هستند تا این بازیکن را برای دیدار با ذوب آهن آماده کنند.

مصدومیت هافبک استقلال به قدری برای این تیم مهم است که روز پنجشنبه مدیرعامل را به کلینیک پزشکی این باشگاه کشاند تا از وضعیت ابراهیمی مطلع شود. طی یکی دو روز گذشته خبرهای زیادی از بازی کردن یا نکردن ابراهیمی در دیدار برگشت مقابل ذوب آهن منتشر می شود، این خبرها یک روز بازی کردن و روز دیگر بازی نکردن ابراهیمی را تأیید می کند. بازی کردن ابراهیمی برای تیم شفر بسیار مهم است، اما در شرایطی که وی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند گویا استقلالی ها سعی دارند با انتشار اخبار ضد و نقیض در خصوص بازی کردن یا نکردن ابراهیمی به نوعی جنگ روانی برای کادر فنی و بازیکن ذوب آهن به راه اندازند که نمونه آن را در نشست خبری پیش از بازی رفت و زمانی که شفر در پاسخ به یکی از خبرنگاران عنوان کرد: "شما از کجا میدانید تیام فردا بازی نمی کند!" شاهد بودیم.

سرمربی استقلال در حالی این پاسخ را داد که حتی تیام به همراه تیم به اصفهان هم نیامده بود و شفر می خواست با عنوان کردن این موضوع خللی در برنامه های تاکتیکی قلعه نویی ایجاد کند. دیروز یک منبع خبری نوشت:"بررسی عکس‌هایی که از پای مصدوم ابراهیمی گرفته شد، نشان می‌دهد که شرایط او برای همراهی تیمش برابر ذوب‌آهن مساعد نیست و او قطعاً در آن مسابقه غایب خواهد بود." و همچنین امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال نیز اعلام کرد تست‌های نهایی امید ابراهیمی روز یکشنبه انجام و بعد از برگزاری تست‌ها و آزمایشات نهایی وضعیت این بازیکن برای دیدار برگشت با ذوب آهن مشخص می‌شود.

مشخص شدن شدت مصدومیت و دوره نقاهت ابراهیمی ابزاری شده تا استقلال بتواند با پنهان شدن در پشت آن، شکست بازی رفت را کمرنگ کند و بازی رسانه ای را از قبل از آغاز دیدار برگشت به نفع خود به راه بیندازد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تمرینات شاگردان قلعه نویی بدون هیچ حاشیه ای در حال برگزاری است و به جز خالد شفیعی که به دلیل مصدومیت و مهدی نژاد مهدی که به دلیل محرومیت امکان همراهی تیم را در بازی برگشت ندارند سایر بازیکنان در شرایط ایده آل به تمرینات ادامه می دهند. استقلالی ها که در دقایق پایانی دیدار رفت نتیجه را به ذوب آهن واگذار کردند، در فاصله چند روز مانده به مسابقه برگشت جنگ امید را به راه انداختند تا بتوانند شرایط را در بازی برگشت به نفع خود تغییر دهند.

یادداشت از: پدرام وقایع نگار، سرویس ورزش خبرگزاری ایمنا 

کد خبر 343591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.