رفع مشکلات کشور در گرو اتحاد و تحقق اقتصاد مقاومتی است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: حل مشکلات کشور در گرو اتحاد و تحقق اقتصاد مقاومتی بوده چراکه ۸۰ درصد مشکلات در داخل کشور حل شدنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک روز جهانی صلیب سرخ، اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر  جمهوری اسلامی داوطلبانه، ایثارگرانه و برای جلب رضای خدا در حوادث گوناگون به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه از روزهای نخست آمریکا برجام را نپذیرفت و به دنبال تحریم کردن کشور با عناوین مختلف بود، افزود: بسیاری از کشورهای اورپایی و بانک‌های مهم جهان کشور ایران را تحریم کردند به رقم اینکه توافقنامه برجام امضا شده بود.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه ایران بسیاری از موارد برجام  را اجرا کرد، اما آمریکایی ها به هیچ یک از تعهدات خود در برجام عمل نکردند، خاطرنشان کرد: ترامپ به تنهایی در پاره کردن قطعنامه برجام نقش نداشت بلکه با هماهنگی سه کشور انگلستان،  آلمان و فرانسه صورت گرفت.

وی گفت: آمریکا همواره به دنبال منافع ملی خود و فقیر نگه داشتن  کشورها بوده است، سیاست آمریکایی ها در برجام فقط سیاه بازی بود.

طهماسبی افزود: ۸۰ درصد مشکلات در داخل کشور برطرف می‌شود زیرا حل مشکلات کشور در گرو اتحاد و همبستگی مسئولان و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

کد خبر 343569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.