شرکت‌های دانش بنیان راهی برای رسیدن به شهر هوشمند

شهردار اصفهان گفت: برای اینکه اصفهان به یک شهر هوشمند تبدیل شود، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند مدیریت شهری را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

قدرت‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد تفاهم‌نامه همکاری شهرک علمی تحقیقاتی با شهرداری اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است، اصفهان شهری هوشمند باشد، نیاز است شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر در صحنه حاضر شوند، به همین منظور ۱۶ مکان در ساختمان جهان‌نما توسط شهرداری اصفهان در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داده شد تا بتوانند در این مکان‌ها فعالیت‌های خود را بهتر از گذشته انجام دهند و در همین راستا برای انجام برخی از امور تعاملی نیز با شهرداری اصفهان داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، افزود: یک شهر هوشمند به دنبال کاهش هزینه‌ها، ایجاد درآمدهای پایدار و افزایش دسترسی مردم به خدمات است و این مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر با یک پشتوانه علمی قوی که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند ما را در رسیدن به این اهداف یاری کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه با ایجاد مرکز رشد مدیریت، باید شرکت‌های‌ دانش‌بنیان از این مرکز حمایت کنند، افزود: با توجه به اینکه ایجاد مرکز رشد به طور حتم دستاوردهای خوبی به دنبال خواهد داشت، در شکوفایی شهر بسیار تاثیرگذار است. 

کد خبر 343426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.