ورود زنان به ورزشگاه را پیگیری کنید

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد قدس گفت: رویکرد شورای پنجم افزایش امید و نشاط در بین مردم است و ورزش یکی از مولفه های مهم افزایش امید در بین مردم است.

 به گزارش خبرگزاری ایمناو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شهناز رمارم صبح امروز در نشستی که با حسین طیبی ستاره مشهدی تیم ملی فوتسال داشت، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و تاکید بر تداوم این گونه تعاملات با اهالی عرصه ورزش شهر، اظهار کرد: ورزش یکی از دغدغه های مهم شورای پنجم است و ما برای اولین بار ردیفی مجزا به این مقوله اختصاص داده ایم،

وی ادامه داد: شورای پنجم به مردم قول امید و نشاط داده و یکی از مولفه های مهم تحقق این امر توجه به ورزش است و امیدواریم در سال های پیش رو تغییر نگاه و رویکرد ما نسبت به این موضوع در جامعه ملموس شود.

رمارم با اشاره به مشکلات تیم های مشهدی خاطرنشان کرد: ورزش در تمام دنیا یک صنعت پول ساز است و این حوزه باید در شهر ما نیز بتواند به تولید ثروت بینجامد.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: آنگونه که باید و شاید برنامه ریزی، بودجه کافی، نگاه کلان و درازمدت در حوزه ورزش وجود ندارد و ما به سهم خود در این حوزه تلاش می کنیم و در کنار تخصیص ردیف بودجه برای ورزش کارگروه تخصصی تربیت بدنی به ریاست رییس شورا را نیز برای اولین بار راه اندازی کرده ایم و امیدواریم در سال های پیش رو اتفاقات مثبت و ملموسی در این حوزه را شاهد باشیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه شورا به ورزش قهرمانی و پهلوانی، اظهار کرد: توجه به قهرمان و ورزش قهرمانی در واقع توجه به بدنه اجتماعی و جامعه جوان ماست تا مسیر ورزش پهلوانی و قهرمانی را ادامه دهند.

طیبی: دوست دارم مادرم از نزدیک بازی‌ام را تماشا کند

حسین طیبی، ملی پوش مشهدی تیم ملی فوتسال و بازیکن تیم غیرت قزاقستان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از برگزاری نشست، عنوان کرد: در کشور و شهرهای مختلف مورد تقدیر قرار گرفته ام اما متاسفانه مسئولان مشهدی را نمی شناسم، پس از هر اتفاق خوب مسئولان این شهر حتی به من تلفن هم نمی کنند و متاسفانه خیلی از ورزشکاران به خاطر همین بی توجهی ها ورزش را کنار گذاشته اند.

وی افزود: مشهد جزو شهرهای ثروتمند ایران است اما متاسفانه در حوزه ورزش آنچنان که شایسته است ظاهر نمی شود و به نظر من سهم مسئولان در این خصوص قابل توجه است، من از ورزش بانوان و همچنین ورود بانوان به ورزشگاه حمایت می کنم و درخواستم از شما نیز حمایت از ورزش و پیگیری بحث ورود زنان به ورزشگاه است، آرزوی من این است که مادرم بازی های من را ببیند.

این عضو تیم ملی فوتسال با بیان اینکه هیچ چیزی به اندازه ورزش و افتخارآفرینی در این حوزه مردم ما را خوشحال نمی کند، گفت: از شما درخواست دارم مسیری که پیش گرفتید را ادامه دهید.

کد خبر 343361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.