زمین چمن ویژه بانوان در شیراز ایجاد می‌شود

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: یکی از زمین‌های چمن مصنوعی شهرداری شیراز برای استفاده بانوان مهیا می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، دکتر ابراهیم گشتاسبی راد در آیین گشایش پنجمین جشنواره  بازی‌های بومی و محلی بانوان شیراز اظهارکرد: زندگی ماشینی امروزه باعث شده است که تحرک مردم به شدت در جامعه کاهش پیدا کند. این عدم تحرک به دلایل و شرایط ارثی و اجتماعی برای بانوان بیشتر بوده است.

 معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از اینکه امروزه فضاهای ورزشی مطابق با جمعیت کثیر بانوان رشد پیدا نکرده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر شیراز تنها یک ورزشگاه برای بانوان دارد و زمین های ورزشی روباز که بانوان بتوانند از آنها استفاده کنند آنچنان که باید و شایسته شهر شیراز باشد موجود نیست.

 رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بیان کرد: ما موظفیم برای اینکه بانوان بتوانند در فضای آزاد و با شرایط عرفی جامعه ورزش کنند فضاهای مناسبی را برای آنها ایجاد کنیم و یکی از وظایفی که شهرداری به عنوان متولی قسمتی از ورزش شیراز برعهده دارد این است که چنین فضاهایی را آماده کند.

 وی نوید آماده سازی یکی از زمینهای ورزشی فوتبال چمن مصنوعی را برای بانوان به بانوان ورزشکار داد و اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم فضاهای بیشتری را برای بانوان فراهم کنیم.

لیلا دودمان، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جمع اظهار کرد: ما در شهر شیراز به زنان پرتلاش، پویا، توانمند و سالم نیازمندیم.

وی خاطرنشان کرد: همه باور دارند که یک زن سالم و پویا می‌تواند یک جامعه سالم بسازد.

 این عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان‌کرد: من به عنوان نماینده شما در شورای شهر که منتخب خود شما هم هستم به شما زنان پویا، باهوش، پرتلاش و فعال در عرصه ورزش افتخار می‌کنم.

سیروس پاک فطرت دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین ضمن تبریک روز شیراز و تشکر از بانوانی که در پنجمین جشنواره بازی‌های بومی و محلی شیراز شرکت کرده اند گفت: بازی های بومی و محلی، که اصالت و رسالت قومی و قبیله ای و سنتی ایران اسلامی را در بر دارد در کنار ورزش‌های همگانی زمینه‌ساز تقویت شور و نشاط در جامعه می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همراه و همگام با شما برای مردم عزیزمان سلامتی، نشاط و شادابی را به ارمغان آوریم و با محبت و حضور یکپارچه شما بتوانیم این روحیه نشاط را در جامعه ترویج کنیم.

کد خبر 343341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.