۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
ذوب آهن قلعه نویی می خواهد؛ نه سپاهان

آرامش امیرقلعه نویی می تواند بهترین برگ برنده تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار مقابل استقلال تهران باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن که با هدایت امیر قلعه نویی در یک ماراتن نفس گیر توانست استقلال و سایپا را از رسیدن به نایب قهرمانی محروم کند و خودش در رده دوم لیگ برتر قرار گیرد، سه شنبه همین هفته (۱۸ اردیبهشت) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تهران خواهد بود.
شاگردان امیر قلعه نویی که نیم فصل اول لیگ برتر را به دلیل برخی اتفاقات آن چنان که باید و شاید به پایان نرساندند، در نیم فصل دوم با ارائه بازی های روان و زیبا توانستند نایب قهرمان لیگ برتر شوند جواز حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. 
از سوی دیگر صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دیگر دستاوردهای ژنرالِ این روزهای ذوب آهن بود که به نوعی نشان دهنده برنامه ریزی این مربی و حمایت های باشگاه بخصوص شخص سعید آذری است.
اما در روزهایی که ذوب آهن خود را برا رویارویی با استقلال آماده می کند مدیران باشگاه همشهری یعنی سپاهان در حال تصمیم گیری و رایزنی برای انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال خود هستند، انتخابی که تا حدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن را نیز وارد این ماجرا می کند.
در روزهای اخیر مصاحبه هایی از سوی سرپرست باشگاه سپاهان منتشر شده که یک سوی صحبت ها همیشه امیرقلعه نویی بوده، این طور که به نظر می رسد مدیران باشگاه سپاهان می خواهند با جذب قلعه نویی هواداران شاکی را راضی کنند تا کمی از فشارهای یکی دو سال اخیر کاسته شود. برخی خبرها و شنیده ها حکایت از آن دارد که پیشنهاد باشگاه سپاهان به قلعه نویی رسیده و حتی رقم قرارداد قابل توجهی به وی پیشنهاد شده است.
از سوی دیگر به غیر از سپاهان یکی دو تیم دیگر لیگ برتری نیز پیشنهاداتی به امیرقلعه نویی داده اند و حتی در جذب برخی از بازیکنان نام قلعه نویی را به عنوان سرمربی فصل بعد خود عنوان کرده اند تا بتوانند به این طریق بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.
اما در این برهه از زمان که تیم فوتبال ذوب آهن و امیر قلعه نویی بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش احتیاج دارند، این که باشگاه سپاهان به سرمربی باشگاه برادر و رقیب محترم پیشنهاد سرمربیگری سال آینده را می دهد چندان جالب به نظر نمی رسد. البته مدیران باشگاه سپاهان حق دارند که برای انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه تصمیم گیری کنند و با هر مربی که در کمیته فنی به جمع بندی رسیدند پای میز مذاکره بنشینند اما این که در آستانه دو دیدار حساس تیم فوتبال ذوب آهن با استقلال تهران چنین صحبت هایی عنوان می شود تنها باعث عدم تمرکز سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خواهد شد.
در شرایطی که امیر قلعه نویی می بایست تمام تفکرات، تجربیات و توان فنی خود را معطوف به دو مسابقه پیش رو کند، بهتر است هر باشگاهی که خواهان این مربی است کمی تأمل داشته باشد تا پس از مشخص شدن صعود یا عدم صعود ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با این مربی وارد مذاکره شود چرا که ذوب آهن و امیر قلعه نویی بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر احتیاج دارند.

کد خبر 343131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.