هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، احمدرضا سلامی اظهار کرد کرد: هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۷۰۰ غرفه شرکت کردند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد تصریح کرد: در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور هلند و آلمان و همچنین شرکت‌هایی از شهرهای استان‌ خراسان رضوی، محلات، چالوس، قزوین و... حضور دارند.

سلامی در خصوص زمینه‌های این دوره از نمایشگاه بیان کرد: هفدهمین دوره از نمایشگاه گل و گیاه مشهد در زمینه‌های گل شاخ بریده، محوطه‌سازی و منظرسازی، احجام و تندیس‌های گل و شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام و دیواره سبز، باغ کودک و گل‌های آپارتمانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه گل و گیاه مشهد ادامه داد: برگزاری اولین همایش تخصصی باغ بام و دیواره سبز در روز ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و شاد در محل فضای باز نمایشگاه بعد از اذان مغرب و عشاء، ارائه برنامه‌های آموزشی در زمینه کاشت و نگهداری از گل و گیاه و برگزاری نشست‌های تخصصی بین تولیدکنندگان گل و گیاه نیز تدارک دیده شده است.

سلامی اضافه کرد: همچنین در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد از شهروندان سبز، ادارات سبز، مدارس سبز و تولیدکنندگان تقدیر خواهد شد.

به گفته وی، در این نمایشگاه غرفه‌های شهرداری‌های مناطق مشهد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برپا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: همچنین امسال بن خرید با تخفیف ۳۰ درصدی بین ادارات دولتی و ارگان‌های مختلف توزیع می‌شود.

سلامی در خصوص ساعت برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۳ و در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

گفتنی است؛ افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ خواهد بود.

کد خبر 343085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.