طرح دزدیدن راحت تر از دوچرخه دزدی!

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در نبود قوانین حمایتی از ایده‌های جوانان، طرح دزدیدن راحت‌تر از دوچرخه دزدی می‌شود تصریح کرد: با این حال اتاق بازرگانی از ایده‌های جوانان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالوهاب سهل آبادی ظهر امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از «شبکه مدیریت کسب و کار نوود» ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان (عج) با اشاره به نبود قوانینی حمایتی از ایده‌های نو تصریح کرد: اگر در مجلس شواری اسلامی راهکاری قانونی برای حمایت از جوانان و طرح‌های نو فراهم نشود، طرح دزدیدن، از دوچرخه دزدیدن راحت تر خواهد بود، توجه به جوانان بسیار بحث ویژه‌ای است که به همین دلیل شورای عالی جوانان را در اتاق بازرگانی ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: حضور جوانان در این شورا سبب می‌شود که فکرهای جدیدی مطرح شود، موفقیت ۱۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه "جیتکس" امارات نتیجه نگاه و توجه ویژه به جوانان و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های آنان است.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه باید از طرحها و ایده های نو حمایت شود ادامه داد: حمایت از طرحها و ایدههای نو باید با حمایت معنوی، مالی و حقوقی همراه باشد.

سهل آبادی خاطرنشان کرد: باید قوانینی در مجلس شورای اسلامی مصوب شود که از ایده‌های نو و تفکرات جدید حمایت کند و در راستای این موضوع به قیمت گذاری و حمایت های مالی و معنوی کمک کند و این دقیقاً موضوعی است که اتاق بازرگانی اصفهان آن را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی نباید رویه بخش دولتی در جذب مدیران بازنشسته و به کارگیری آنان در پست های دولتی را دنبال کند، تصریح کرد: بعید می‌دانم کسی که ۳۰ سال خدمت کرده، با به کارگیری مجدد در پست های دولتی ایده نو و طرح جدیدی را پیاده کند، از این رو تغییر این نگرش را در بخش های خصوصی دنبال می کنیم و از جوانان صاحب طرح و ایده حمایت می کنیم.

سهل آبادی آینده سرمایه گذاران را در گرو توجه ویژه به جوانان عنوان کرد و گفت: اگر سرمایه گذاری بخواهد برای آینده خود برنامه ریزی انجام دهد به نظر من بهتر است به جوانان بهای بیشتری بدهد و از طرح ها و ایده های آنها حمایت کند.

لازم به ذکر است «شبکه مدیریت کسب و کار نوود»، یک سرویس خدمات دهنده جهت مدیریت و جست و جوی کسب و کار و خدمات و همچنین تخصص است و بستری فرآهم آورده که کاربران بتوانند به راحتی کسب و کار مورد نظر خود را پیدا کنند و از سرویس، خدمات، تخصص یا کالاهای آن کسب و کار، آگاهی یابند.

کد خبر 342861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.