نوروزی: زیرساخت های دوچرخه سواری در اصفهان مهیا می شود

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری در تلاش است تا زیرساخت های دوچرخه سواری را در شهر ایجاد کند تا امنیت جانی دوچرخه سواران فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی پیش از ظهر امروز( جمعه) در جشن پایانی حرکت کاروان حمل و نقل پاک اظهار کرد: اصفهان نیاز به نشاط اجتماعی دارد، اکنون که رودخانه در این وضعیت است، باید بتوانیم با برنامه های فرهنگی متعدد شادی را در بین مردم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان برنامه های بسیاری برگزار شد که یکی از مهمترین آنها نمایشگاه حمل و نقل پاک بود، افزود: وسایل نقلیه پاک شامل موتور و خودرو برقی به نمایش گذاشته شد تا در جهت هوای سالم در شهر اقدامی انجام دهیم.

شهردار اصفهان اضافه کرد: نمایشگاه حمل و نقل پاک یکی از بهترین نمایشگاهها بود، بنابراین از برگزارکنندگان و مردم شرکت کننده در این نمایشگاه قدردانی می کنم.

نوروزی گفت: همه باید تلاش کنیم تا از مترو که با تلاش سنگین به پایان خط رسید، استفاده کنیم، این راهی برای جلوگیری از ترافیک و هوای آلوده است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری در تلاش است تا زیرساخت های دوچرخه سواری را در شهر ایجاد کند تا امنیت جانی دوچرخه سواران فراهم شود.

کد خبر 342529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.