۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
استقلال - سپاهان؛ جنگی برای ۶

دو تیم سپاهان و استقلال در شرایطی مقابل یکدگر صف آرایی می کنند که عدد ۶ تنها نقطه مشترک دو تیم در جدول رده بندی لیگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه به پایان می رسد که تیم فوتبال سپاهان و هواداران این تیم فصل کابوس واری را سپری کردند، فصلی که با بازی مقابل استقلال تهران به پایان می رسد و سپاهانی که با وعده و وعید برای قهرمانی مدعی بود به لطف سقوط نفت تهران در لیگ برتر ماندنی شد.  

تقابل استقلال و سپاهان همیشه برای فوتبال دوستان جذاب و حساس بوده ولی دیدار روز جمعه با دفعات قبل تفاوت دارد. استقلال در اندیشه پیروزی مقابل سپاهان است تا در صورت شکست ذوب آهن بتواند عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و سپاهان که دوست ندارد لیگ را در رده چهاردهم به پایان برساند به فکر گذشتن از سد استقلال است.

با نگاهی به جدول رده بندی می بینیم که هر دو تیم نقاط مشترکی با یکدیگر دارند و با اینکه از نظر امتیاز و رده در جدول اختلاف زیادی بین این دو تیم وجود دارد، در مواردی به یک نقطه وصل می شوند. اولین نکته مشترک این دو تیم رتبه آن ها در جدول رده بندی است که در بالا و پایین جدول در رتبه سوم قرار دارند، در پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر استقلال با ۵۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفته و سپاهان با ۲۹ امتیاز تیم چهاردهم لیگ و سوم از پایین جدول است.

دیگر نقطه مشترک این دو تیم حضور عدد ۶ در روبروی نام آن ها است، این عدد برای سپاهان مقابل تعداد بردهای این تیم نوشته شده و برای استقلال مقابل شکست های قرار گرفته است. باید دید نتیجه جدال استقلال و سپاهان باعث پاک شدن عدد ۶ از مقابل نام سپاهان می شود یا آن را تثبیت می کند.

کد خبر 342379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.