جوانی فرصت طلایی زندگی است

امام جمعه موقت کاشان گفت: قرآن به ارزش های انسانی، کمالات و سربلندی کمک می کند و برخی کشورها به ویژه مدعیان خادمی حرمین شریف برای بازیابی قدرت از دست رفته باید از این کتاب آسمانی یاری جویند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های اظهار کرد : تفرقه، عقب افتادگی و فقدان دانش، اقتصاد مستقل و قدرت برخی کشورهای اسلامی و وابستگی آنها به دشمنان ناشی از دور بودن آنها از قرآن کریم است.

وی افزود: قرآن به ارزش های انسانی، کمالات و سربلندی کمک می کند و برخی کشورها به ویژه مدعیان خادمی حرمین شریف برای بازیابی قدرت از دست رفته باید از این کتاب آسمانی یاری جویند.

امام جمعه موقت کاشان اظهار کرد: رییس جمهوری ایالات متحده با صراحت از آنها به عنوان گاو شیرده یاد کرد، اما دولت و مردم آن کشور هیچ اعتراضی نداشته و حتی با اطاعت از آنها، قراردادهای چند میلیارد دلاری امضا کردند که رذالتی بیش از این نیست.

وی اضافه کرد: هر کشور اسلامی که از ساحت قرآن کریم دور شود، خوار خواهد شد و این امر در سایر مسائل اجتماعی و امور شخصی مانند برخورداری از اقتصاد، فرهنگ و جامعه ای سالم، حذف فساد، کاهش پرونده های دادگستری، کاهش طلاق، افزایش ازدواج و استحکام بنیان خانواده هم صادق است.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانی بسیار پر برکت و فرصتی با ارزش برای تحصیل دانش، کمال، معنویت و عبادت است و افرادی که در این دوره قرار دارند، باید از آن بیشترین بهره را ببرند.

کد خبر 342363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.