شورای شهر اصفهان توجه ویژه ای به تکریم ارباب رجوع دارد

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با مسئولان در کاهش مصرف آب گفت: درخواست داریم تا حضرت آیت‌الله مظاهری در مورد رفع مشکلات تامین آب به ویژه در استان‌های بالادست توصیه لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین در دیدار با آیت‌الله مظاهری، زعیم حوزه علمیه اصفهان با ارایه گزارشی در خصوص صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پیگیری تحقق درآمدهای شهرداری اصفهان اظهار کرد: با انجام زمان‌بندی برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی سعی بر آن داشته تا مراقب منافع مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در این دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان دقت در ایجاد تسهیلات و امکانات لازم برای شهروندان اصفهان در مراجعه به شهرداری صورت گرفته است، افزود: تکریم ارباب رجوع  همواره در دستور کار شورای شهراصفهان بوده و در این دوره در نظر داریم توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آثار تلاش مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در این دوره مدیریت شهری بهره برداری کامل از خط یک مترو اصفهان است، افزود: استقبال مردم از این دستاورد بسیار خوب بوده به گونه‌ای که تعداد استفاده کنندگان از مترو امروز به ۵۰ هزار نفر در روز رسیده است.

وی تصریح کرد: سعی داریم با ایجاد همکاری و تعامل بین بخش‌های مختلف بهترین خدمات را  توسط شهرداری به شهروندان ارایه دهیم.

معین در ادامه ضمن اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر اصفهان برای همکاری با مسئولان در کاهش مصرف آب گفت: درخواست داریم تا حضرت آیت‌الله مظاهری در مورد رفع مشکلات تامین آب به ویژه در استان های بالادست توصیه لازم را داشته باشند.

کد خبر 342202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.