آیت‌الله مظاهری: هم‌سو بودن شهرداری و شورا به سود مردم است

زعیم حوزه علمیه اصفهان ضمن قدردانی از وحدت موجود در شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمانی که شهرداری و شورای شهر هم‌سو و همگام باشند برای مردم مفید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله حسین مظاهری ساعتی پیش در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و ضمن قدردانی از وحدت موجود در شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: زمانی که شهرداری و شورای شهر هم‌سو و همگام باشند برای مردم مفید است.

وی با بیان اینکه تیم مدیریت شهری باید از شهر مواظبت کند، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر می‌توانند با نظارت خوب و تذکرات مناسب وظیفه نظارتی خود را نیز انجام دهند و همه با هم رضایت شهروندان را به دست آوردند که نتیجه آن رضایت امام زمان (عج) خواهد بود.

زعیم حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر اینکه هم‌سویی و هم‌گامی اعضای شورای شهر و شهرداری زمینه رشد و تعالی را فراهم کرده است، گفت: با این روش همواره در همه عرصه‌ها دشمن شکست می‌خورد همانطور که جوانان ایران در هشت سال دفاع مقدس با این راهکار نظام استکبار جهانی را شکست دادند.

وی با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس جنگ با استکبار جهانی به گونه‌ای بود که بمب‌های روسی بر سر مردم ایران فرود می‌آمد، تصریح کرد:‌ این در حالی بود که ما در نهایت به دلیل داشتن اتحاد پیروز شدیم و دشمن به اهدافش نرسید.

آیت‌الله مظاهری با بیان اینکه بعد از هشت سال دفاع مقدس، نظام  جمهوری اسلامی ایران شجره طیبه شد، افزود: همه این موفقیت‌ها نتیجه اتحاد و برادری بود و وحدت ما را پیروز کرد.

وی با بیان اینکه قرآن همواره بر روی بر وحدت پافشاری دارد، گفت: اختلاف از زمانی که آتش از آسمان بر زمین ببارد برای همگان خطرناک تر است و روایات زیادی پرهیز از اختلاف را تاکید کرده‌اند.

خدا را شکر که هیچ اختلافی بین شورا و شهرداری اصفهان وجود ندارد

زعیم حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه خدا را شکرگذارم که هیچ اختلافی بین شورا و شهرداری اصفهان وجود ندارد، گفت: دعا می‌کنم همیشه این وحدت پا برجا باشد.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نظم در کارها را فراموش نکنید. سعی کنید همیشه سر وقت در جلسات حضور داشته باشید.

آیت‌الله مظاهری ادامه داد: مسئولان باید نظم در کلام و گفتار را نیز رعایت کنند.

وی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب همواره بر نظم در کارها و نظم در برگزاری برنامه‌ها و حضور در جلسات تاکید داشتند، افزود: در جلسات زیادی در خدمت ایشان بودم و یاد ندارم امام خمینی (ره) حتی در جلسات یک دقیقه دیر یا زود آمده باشند.

زعیم حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه متاسفانه مسئولان ما نظم لازم را ندارند، گفت: اینها همه حق الناس است. تاخیر در کار حق الناس است. کم کاری و بدکاری و همه اینها حق الناس است.

وی افزود: همه باید حتی در کار خانوادگی منظم باشند و به زمان و گفتار خود نظم خاصی را ببخشند.

معتقدم با وجود کاهش بارندگی‌ها مشکل مدیریت آب ادامه دارد

آیت‌الله مظاهری همچنین در پاسخ به تقاضای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص مساعدت در حل مشکل آب در اصفهان اظهار کرد: من در تمام مواقع به مسئولان امر تذکر لازم را داده‌ام. طی سال‌های گذشته نیز به طور مستمر پیگیر اجرای قانون در این مورد بوده‌ام و در ملاقات‌های خودم با مسئولان عالی رتبه نظام نیز درخواست مردم در مورد لزوم چاره‌اندیشی برای رودخانه زاینده رود را منعکس کرده‌ام. در حال حاضر نیز معتقدم با وجود کاهش بارندگی‌ها مشکل مدیریت آب و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز همچنان ادامه دارد.

زعیم حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: در دیدارهای بعدی با رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان کشور در  خصوص این تقاضای مردم صحبت خواهم کرد.

کد خبر 342188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.