سپاه بزرگترین حامی نظام است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: سپاه در خنثی کردن توطئه‌های مختلف دشمنان و غائله‌های قومیتی، بنی صدر و منافقان در کشور نقش موثری داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: سپاه نهاد مقدسی است که همیشه به عنوان حامی نظام و پشتیبان ایران اسلامی ایستاده و در پیشبرد پروژه‌های سازندگی،  فتنه ۸۸ و فتنه ۷۸ ماهیت واقعی فتنه‌گران را افشا کرد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به سالروز ولادت حضرت عباس(ع) گفت: جانبازان در دفاع مقدس در میدان جنگ برای دفاع از کشور جانانه دفاع کردند.

وی تصریح کرد: هفته نخست اردیبهشت ماه هفته سلامت است و باید به گفته پزشکان و کارشناسان این حوزه عمل کرد تا به سلامت خانواده و جامعه لطمه ای وارد نشود.

وی با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس  اظهار کرد: اگر اتحاد و همبستگی داشته باشیم هیچگاه آمریکا و استکبار جهانی جرات نزدیک شدن به یک وجب از خاک ایران به خود نخواهند داد.

وی تأکید کرد: هنجار شکنان میکروب جامعه هستند و باید با آنان قاطع برخورد شود و تلاش کنیم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به درستی جاری شود.

کد خبر 341910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.