تیم فوتبال سپاهان از صعود به لیگ برتر امیدهای کشور بازماند

مبارکه- تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با وجود پیروزی مقابل تیم فوتبال عقاب تهران از صعود به لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور بازماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان در آخرین روز از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور عصر روز گذشته (چهارشنبه) در مجموعه باغ فردوس به مصاف تیم عقاب تهران رفت با وجود برتری ۲ بر ۱ مقابل این تیم از صعود به لیگ برتر امید کشور بازماند.

در دیگر مسابقه که به طور همزمان برگزار شد، تیم نساجی مازندران با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم را در ورزشگاه صفاییه مبارکه شکست داد و جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد. پیش از این، قهرمانی پارس جنوبی جم و صعـود این تیم به لیگ برتر کشور مسجل شده بود.

به این ترتیب تیم های پارس جنوبی جم و نساجی مازنداران توانستند به عنوان تیم های اول و دوم به لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور صعود کنند و سپاهانی ها با قرار گرفتن در رتبه سوم موفق به راه یابی لیگ برتر نشدند.  
مرحله پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور عصر روز چهارشنبه در دو نقطه مختلف مجموعه ورزشی باغ فردوس اصفهان و مجموعه ورزشی صفاییه و بطور همزمان برگزار شد. بازی‌های مرحله نهایی مسابقات لیگ ا مید باشگاه‌های کشور از روز ۲۶ تا ۳۰ فروردین ماه امسال با شرکت چهار تیم به صورت مجتمع در استان‌ اصفهان به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه ورزشی صفاییه برگزار شد.

در این مسابقات، تیم سپاهان اصفهان با تیم‌های نساجی قائم شهر، عقاب تهران و پارس جنوبی جم رقابت کرد.

کد خبر 341858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.