لزوم تشکیل مدیریت ویژه "توس" در شهرداری مشهد

رییس کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس بر لزوم تشکیل شرکت یا مدیریت توس در شهرداری برای پیگیری و تحقق مصوبات این کمیسیون در شهرداری مشهد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، مسعود ریاضی در نشست مشترک اعضای شورای شهر با شهردار، معاونین، مدیران مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته شهرداری مشهد مقدس اظهار کرد: در گذشته عده‌ای به دنبال آن بودند تا توس را به شهری مستقل تبدیل کنند اما بعد از اینکه این پیگیری‌ها به ثمر نرسید، این منطقه به محدوده منفصل توس بدل گشته و به شهر مشهد متصل شد.

وی افزود: ما نیز با آغاز فعالیت شورای پنجم بر این باور بودیم که باید توجه ویژه‌ای به این محدوده صورت گیرد که در همین راستا کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس را راه‌اندازی کردیم.

ریاضی بیان کرد: هرچه در راه توسعه و عمران توس هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ اقتصادی و سرمایه‌گذاری هزینه کنیم برای مشهد آورده خواهد داشت.

وی سر گلایه را نیز گشود و خاطرنشان کرد: متاسفانه به‌دلیل بروکراسی موجود در ۸ ماه گذشته تنها توانستیم ۱۰ تابلوی راهنمایی مشخص‌کننده مسیر توس را با کمک معاونت حمل و نقل و ترافیک در سطح شهر نصب کنیم و عملا این تنها خروجی ملموس کمیسیون توس در این مدت بوده است.

رییس کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس ادامه داد: خواسته‌های ما خیلی کم است. ما در شهرداری تشکیلات موازی نداریم لذا به دنبال تعریف یک مدیریت یا شرکت برای توس در شهرداری برای پیگیری مصوباتمان هستیم.

ریاضی گفت: برخی مصوباتمان ساختار پیگیری معیوبی دارد که باید اصلاح شود. مصوبه ساختار اجرایی توس، سند راهبردی باززنده‌سازی توس، آموزش شهروندی، سیستم یکپارچه انتخاب مشاور از جمله مصوبات کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس طی ۸ ماه گذشته بوده که هیچ‌کدام هنوز به نتیجه نرسیده است. لازم است با اصلاح ساختار پیگیری، هر چه زودتر به ثمر نشستن آنها را شاهد باشیم.

کد خبر 341758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.