قلعه نویی: مربیانی که ادعایشان می شود یکسال بیایند تیم های شهرستانی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هر مربی آرزو دارد مربی سپاهان باشد.من دو سال آنجا کار کرده ام، مربی کوچکی هستم ولی مربیان بزرگ هم آرزو دارند در سپاهان کار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که صحبت های ضد و نقیضی مبنی بر مذاکره باشگاه سپاهان با امیرقلعه نویی به گوش می رسد و در پایان مسابقه سپاهان و صنعت نفت آبادان این مربی از سوی هواداران سپاهان تشویق شد، امروز امیر قلعه نویی در مصاحبه با رادیو تهران این شایعات را تکذیب کرد که در ادامه این مصاحبه را می خوانید:

قلعه نویی در ابتدا اظهار کرد: همیشه سعی کرده ام در زندگی واقعیت ها را بگویم،  وجداناً هیچ تیمی با من صحبت نکرده و من هم با هیچ تیمی صحبت نکرده ام. تمام فکر و ذکرم این است که چند بازی به خیر بگذرد، اینجا که هستم جای خوبی است ولی هر مربی آرزو دارد مربی سپاهان باشد. من دو سال آنجا کار کرده ام، من که مربی کوچکی هستم ولی مربیان بزرگ هم آرزو دارند در سپاهان کار کنند.

وی ادامه داد: باید یک نکته را بگویم، تیم های شهرستانی مظلوم هستند. اگر یک تیم شهرستانی سه امتیاز می گیرد معادل ۶ امتیاز برایش زحمت می کشد و باید بهای بیشتری به تیم های شهرستانی داده شود. بنده هم تجربه استقلال و تیم ملی را داشته ام و هم تجربه تیم های شهرستانی، مربیانی که ادعایشان می شود یکسال بیایند تیم های شهرستانی تا ببینند یک امتیاز گرفتن چقدر سخت است.

از قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان ذوب آهن برای فصل آینده لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه کرده یا خیر؟ گفت: خیر لیستی نداده ایم. آذری (مدیرعامل ذوب آهن) از من برنامه خواست و من هم از او خواستم چون درگیر هستیم اجازه بدهد بازی ها تمام شود. باید برنامه مطالعاتی بنویسیم و نفراتی که می خواهیم را جذب کنیم و این احتیاج به زمان دو هفته ای دارد.

کد خبر 341473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.