تکمیل شش بانده کردن شهرضا – اصفهان تا پایان امسال

شهرضا – مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باتلاش نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، پیگیر جذب اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از وزرت راه و شهرسازی هستیم تا باقیمانده پروژه شش بانده کردن مسیر شهرضا - اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر، در سال ۹۷ به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الله غلامی عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه بررسی مشکلات تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرضا، اظهار کرد: اگر منابع مالی و اعتبارات براساس مصوبات ابلاغی تخصیص داده شود، پروژه‌های راهسازی این وزارتخانه بسیار زودتر از پروژه‌های ساختمان‌سازی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات احداث باند دوم مسیر شهرضا – مبارکه یکی از مهمترین پروژه‌های راهسازی استان است، زیرا این مسیر روزانه محل تردد شمار بسیاری از خودروها است و تاکنون حوادث زیادی نیز در آن ایجاد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸۰۰ متر از این مسیر آماده قیرپاشی و آسفالت است و  عملیات زیرسازی ۱۲ کیلومتر باقیمانده آن نیز انجام شده است.

غلامی اظهار کرد: عملیات زیرسازی محور شهرضا – مبارکه تا پایان خردادماه و عملیات آسفالت آن نیز بلافاصله انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه محور شهرضا – مبارکه تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری است، گفت: در مسیر شهرضا – اصفهان نیز باید مطالعات آزمایشگاهی انجام و بعد از آن، عملیات آسفالت آغاز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: مهلتی ۱۰ روزه برای انجام آزمایشات فنی ۱۰ کیلومتر از مسیر شهرضا – اصفهان تعیین و پس از آن، عملیات آسفالت این مسیر آغاز می‌شود.

غلامی تأکید کرد: تا ۱۵ خردادماه عملیات آسفالت باندهای جدید مسیر شهرضا – اصفهان انجام و آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به راه‌های روستایی شهرستان شهرضا، اظهار کرد: مسیرهای امامزاده علی اکبر به اصفهان، یحیی آباد به کهرویه و اتصال روستای قصرچم به شهر گلشن به عنوان اولویت‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی در شهرضا برای سال ۹۷ درنظر گرفته می‌شود.

کد خبر 341332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.