"تبریزی‌ام" و "فیروزه" دو جشنواره بین‌المللی برای تحقق تبریز ۲۰۱۸

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: برگزاری دو رویداد بین المللی "تبریزی‌ام" و "فیروزه" در سه ماهه نخست سال جدید، مقدمه ارزنده‌ای برای رویدادای تبریز ۲۰۱۸ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از  سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در نشست همکاران سازمان متبوع خود با تبریک سال نو و آرزوی سالی پربار برای تک تک همکاران خود، اظهار کرد: سازمان افتخار آن را داشت که در سال گذشته به رغم همه تنگناهای موجود و مشکلات عدیده، فعالیت خود را بهتر از سال‌های گذشته ادامه دهد و در حوزه‌های گوناگون نقش‌آفرین باشد؛ که در این مسیر پیشرو بهره‌گیری از قدرت خلاقیت، ظرفیت‌ها و استعدادهای فرهنگی و اجرایی همکاران نتیجه بخش خواهد بود.

وی افزود: امسال نیز با توجه به همزمانی رویداد تبریز ۲۰۱۸، که به حق آزمون دشواری برای ما در حوزه فرهنگی است، فعالیت‌ها و تکالیف بسیاری خواهیم داشت و باید به سمت ثمربخشی بیشتر پیش رویم.

آذرنیا با قدردانی از همکاران خود به پاس همدلی و همکاری در سال گذشته که با خلق اتفاقات ماندگار و موثر در فضای فرهنگی شهر همراه بود، اضافه کرد: سازمان در سال گذشته یکی از پرافتخارترین و طلایی‌ترین دوره‌های کاری خود را از سر گذراند و موفق شد رکورددار پذیرایی از شهروندان در مناسبت های متعدد مذهبی و ملی باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به برنامه‌های آتی سازمان در سال جاری خاطرنشان کرد: دو رویداد باشکوه و بین‌المللی در پیش خواهیم داشت به واقع آبروی سازمان است و باید برای برگزاری شایسته آن از تمام قوت و قدرت خود بهره‌گیری کنیم.

آذرنیا گفت: سازمان فعالیت‌های خود را با برنامه‌های نوروزی در پارک و بوستان‌های مختلف آغاز کرد که در قالب بهارانه؛ به شهروندان و گردشگران نوروزی، به شهروندان عرضه کرد.

وی آغاز پرکار و پرحجم برنامه‌های سازمان متبوع خود را به عنوان نمونه‌ای هر چند کوچک از برنامه‌های سال جاری بر شمرد و افزود: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و دعاهای خیر همه شهروندان، در این راه کوشا باشیم و ذره‌ای دلسرد نشویم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با دعوت از همه همکاران خود برای فعالیت موثر و اثرگذار در سال‌ جاری از آنها خواست ایده‌ها و نوآوری های خود را کنار توان و استعداد خود به خدمت بگیرند تا زمینه برای بالندگی و افزایش اعتبار سازمان افزایش یابد.

این نشست با طرح پیشنهاد و نکته نظرات همکاران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همراه بود.

کد خبر 340921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.