هفته دوم اکران نوروزی فیلم‌های کوتاه برگزیده

برنامه هفته دوم اکران نوروزی فیلم‌های کوتاه برگزیده کشور، در گروه سینمایی هنر و تجربه اعلام شد.

به گزارش ایمنا، این فیلم‌ها، پنج‌شنبه ۹ فروردین‌ماه، در اکران نوروزی گروه هنر و تجربه در سینماهای این گروه سینمایی در تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمد.

در هفته دوم اکران این فیلم‌های کوتاه هم این آثار، ۱۶، ۱۷ و ۲۰ فروردین‌ماه در خانه هنرمندان، موزه سینما، پردیس چارسو و سالن سه سینما فرهنگ تهران، پردیس هویزه مشهد، سینما سوره اصفهان، پردیس گلستان شیراز، هنر و تجربه بابل و تماشاخانه پارس کرمان اکران می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «حیوان» (بهرام و بهمن ارک)، «وقت ناهار» (علیرضا قاسمی)، «شب تولد» (امید شمس)، «هنوز نه» (آرین وزیر دفتری) و «روتوش» (کاوه مظاهری)، پنج فیلم کوتاهی هستند که در اکران نوروزی فیلم‌های کوتاه گروه هنر و تجربه اکران می‌شوند.

این پنج فیلم، از موفق‌ترین فیلم‌های کوتاه در دو سال اخیر درزمینهٔ کسب موفقیت‌های داخلی و خارجی هستند و برآیندی قابل‌قبول از جامعه پویا و جدی فیلم کوتاه ایران به مخاطبان ارائه می‌دهند.

محل نمایش فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در اصفهان، سینما سوره واقع در خیابان آمادگاه است که هرروز در چهار سئانس ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱، به اکران فیلم‌های این گروه سینمایی می‌پردازد و این فیلم‌های کوتاه هم پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه، ساعت ۵ عصر در این سینما اکران می‌شوند.

کد خبر 340664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.