استرس و امیدواری کاوه مظاهری برای فیلم های کوتاه

سالن سینما سوره اصفهان، پنج شنبه نهم فروردین ماه، میزبان فیلم های کوتاه «روتوش» (کاوه مظاهری)، «هنوز نه» (آرین وزیردفتری)، «شب تولد» (امید شمس)، «وقت نهار» (علیرضا قاسمی) و «حیوان» (بهمن و بهرام ارک) بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قبل از نمایش این فیلم ها، کاوه مظاهری، کارگردان فیلم "روتوش" که به رسم این گونه اکران ها، مهمان اصفهان شده بود، در کنار همراهان اصفهانی اش، وارد سالن انتظار سینما سوره شد.

در این سالن، علاقمندان مشغول خرید بلیت بودند و صفی طولانی تشکیل شده بود. اکران فیلم ها قرار بود ساعت ۵ عصر شروع شود، ولی به دلیل این که روند پر شدن سالن، به خاطر استقبال علاقه مندان اصفهانی به فیلم و حضور ۲۳۵ تماشاگر، زمان برد، اکران این فیلم های کوتاه، راس ساعت ۵:۳۰ آغاز شد.

اندکی قبل از نمایش فیلم ها، کاوه مظاهری روی سن سالن نمایش فیلم رفت و ضمن تشکر فراوان از حاضران به خاطر حضور بی نظیر آنها، با خوشحالی گفت: استرس زیادی داشتم، چون پس از چک کردن پلان اینترنتی سالن نمایش فیلم ها، متوجه شدم فقط نیمی از بلیت ها به فروش رفته، ولی اکنون که با سالن پر مواجه شدم، خیلی خوشحالم و امیدوارم این استقبال، شروعی باشد برای اکران فیلم های کوتاه خوب دیگر.

کارگردان فیلم کوتاه «روتوش» در نهایت با تماشاگران اصفهانی، سلفی دسته جمعی گرفت و پس از آن، همراه با آن ها به تماشای فیلم ها نشست.

برای بعد از نمایش فیلم ها، جلسه نقد و بررسی آثار در نظر گرفته نشده بود، ولی افراد مشتاق، یکی یکی یا گروه گروه با کاوه مظاهری به بحث و گفتگو پرداختند و این گفتگوها تا ساعت ۸ شب، طول کشید.

یک روحانی که یکی از تماشاچیان این فیلم ها بود، در گفتگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از فیلم های کوتاه خوشش آمده، افزود: بهترین فیلم این مجموعه، به نظرم فیلم کوتاه «هنوز نه» بود و باقی فیلم ها نیز از سطح توقعم خیلی بالاتر بود.

تماشاگر دیگری نیز از اینکه با این جمعیت مشتاق مواجه شده، ابراز تعجب کرد و از مسئولان خواست به فیلم کوتاه، بهای بیشتری بدهند.

مخاطب دیگری هم با بیان این که از مجموع فیلم ها خوشش نیامده، افزود: انگار فیلم ها چیزی کم دارند و کامل نیستند. من بیشتر فیلم بلند می بینم و با فیلم کوتاه، میانه چندانی ندارم و حس می کنم شخصیت پردازی های این فیلم های کوتاه، جای کار بیشتری می توانست داشته باشد.

فرد دیگری نیز که خود را مخاطب همیشگی فیلم کوتاه معرفی کرد، از اکران نوروزی مجموعه فیلم های کوتاه ابراز خوشحالی کرد و افزود: من تا به حال ۸ بار فیلم «روتوش» را دیده ام و هنوز هم هر بار که آن را می بینم، نکته جدیدی در آن کشف می کنم. بقیه فیلم ها را هم دوست داشتم و به خاطر متنوع بودن جشنواره هایی که این فیلم ها در آن ها حضور داشته، از مسئولان انتخاب فیلم گروه سینمایی هنر و تجربه متشکرم.

به گزارش ایمنا، از نکات مثبت بلیت فروشی این اکران، حضور متولی هنر و تجربه اصفهان در آن و از نکات منفی اش، خراب بودن کارت خوان باجه فروش بلیت و قطع و وصل شدن چندباره پروژکتور سالن نمایش فیلم به دلیل گرمای ناشی از ازدحام جمعیت بود. اتفاقی که می توانست با روشن بودن دستگاه تهویه هوای سالن، از آن جلوگیری شود.

کد خبر 340454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.