ابراهیم زاده: ایمان داریم که می توانیم شرایط را عوض کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به خودمان بیاییم، بیشتر از قبل تلاش کنیم و ایمان داریم که می‌توانیم شرایط را عوض کنیم .

به گزارش ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده سرمربی سپاهان اصفهان پس از باخت تیمش مقابل پیکان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: من ابتدا تولد حضرت علی و روز پدر را به همه تبریک می‌گویم. ما امروز با بهترین تیم دفاعی لیگ بازی کردیم، از قبل می‌دانستیم تیم پیکان خوب دفاع می‌کند و تمام تفکراتش بر استفاده از ضد حملات خواهد بود.

وی افزود: ما در دقایق ابتدایی گل بدی خوردیم و این فرصت را به پیکان دادیم تا از تاکتیک مورد نظر خود به خوبی استفاده بکند.

وی ادامه داد: تاکتیک پیکان در این بازی دفاع در یک سوم میانی زمین خودشان و ضد حمله بود به همین دلیل ما باید از توپ‌های کناری نهایت استفاده را می‌بردیم که به خاطر اشتباه حرکتی خودمان این اتفاق رخ نداد و کار ما سخت‌تر شد. حالا باید تلاش کنیم تیممان را به روند مثبت قبلی باز گردانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص جایگاه فعلی سپاهان در جدول رده بندی اظهار کرد: این باخت کار ما را سخت کرد، باید به خودمان بیاییم و بیشتر از قبل تلاش کنیم، در سه بازی از چهار بازی آینده در بیرون از خانه بازی می‌کنیم و این کار ما را سخت‌تر می‌کند اما ما دو بازی مستقیم با تراکتورسازی و با استقلال خوزستان در اهواز داریم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و ایمان داریم که می‌توانیم شرایط را عوض کنیم.

ابراهیم زاده افزود: در لیگ انگلستان یک تیم در منطقه سقوط آمد و قهرمان شد، فولاد خوزستان قهرمان شد و فصل بعد به لیگ یک سقوط کرد. استقلال خوزستان هم قهرمان لیگ شد و در حال حاضر در منطقه سقوط قرار دارد. همیشه تغییرات باعث شوک مثبت نمی‌شود، ما در یک مجموعه باید روندی را طی کنیم تا به یک ثبات برسیم.

وی افزود: سپاهان نزدیک ۳ سال است که با افت محسوس مواجه شده و ما باید تمام سعی خود را بکنیم که این روند تغییر پیدا کند.

کد خبر 340478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.