مجوز نقشه برداری جاده حرم تا حرم صادر شد

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز نقشه برداری و انتخاب مسیر نهایی جاده حرم تا حرم (از مشهد ارهال کاشان به جمکران قم) خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید جواد ساداتی نژاد اظهار کرد: طراحی، نقشه برداری و انتخاب مسیر برای ساخت جاده حرم حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) از مشهد اردهال کاشان به مسجد جمکران قم در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصمیم گیری و نهایی شد.

وی افزود: قرار شد در سال جاری با انتخاب شرکت مشاور، طراحی، نقشه برداری، انتخاب مسیر مناسب و پیمانکار اجرای طرح در دستور کار قرار گیرد که به اعتقاد کارشناسان، کوتاه ترین و اقتصادی ترین گزینه مسیر اردهال- رهق- وسف- کهک با مسافت ۴۸ کیلومتر است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس تصریح کرد: اجرای این طرح مسافت کاشان تا حرم های حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال و حضرت معصومه (س) در قم را برای زائران این حرم های شریف نزدیک به ۴۰ کیلومتر کوتاه تر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پیش تر با پیگیری های صورت گرفته جاده کاشان- اردهال- برزک دارای ردیف بودجه ملی شده بود که در لایحه بودجه ۱۳۹۷، جاده حرم تا حرم نیز به آن افزوده شد.

ساداتی نژاد عنوان کرد: اعتبار این ردیف در سال جاری از ۲۰ میلیارد ریال به ۱۹۵ میلیارد ریال افزایش یافته است.

کد خبر 340439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.