رجب زاده: قهرمانی ذوب آهن؟ هیچ چیز غیر ممکن نیست!

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست اما این موضوع احتمال خیلی ضعیفی دارد ولی اتفاق عجیب و غریب جزئی از فوتبال است.

به گزارش ایمنا، مهدی رجب زاده پس از پیروزی پرگل تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بازی حساسی داشتیم چون رقبای ما بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و اگر ما امتیاز از دست می دادیم شرایط برایمان سخت می شد.

وی با اشاره به وجود تعطیلات نوروزی و ایجاد وقفه در لیگ تصریح کرد: از شرایط مسابقات دور شده‌ایم و این فقط مختص ما نیست و تیم های دیگر نیز همین شرایط برایشان حاکم شده است و امروز هم نسبت به بازی های گذشته در سطح پایین تری قرار داشتیم.

کاپیتان ذوب آهن افزود: با تمام این تفاسیر از موقعیت های موجود و بدست آمده توانستیم بازی را با یک نتیجه خوب، سه بر صفر ببریم و شروع خوبی برایمان در سال ۹۷ بود و از نظر روانی تاثیر بسیاری این برد داشت و انشاالله از نظر بدنی هم به آمادگی بالاتری برسیم و در بازی های بعدی بتوانیم راحت تر و روانتر بازی کنیم.

رجب زاده درباره بازی مهم ذوب آهن مقابل الدحیل گفت: کادر فنی با توجه به تدابیری که دارد از بازیکنان آماده استفاده خواهد کرد، مرتضی تبریزی دیروز سرتمرین حال خوبی نداشت اما امروز نیمه دوم به تیم اضافه شد و با زدن دوگل بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت.

مهاجم ذوب آهن در مورد اینکه آیا امکان دارد پرسپولیس هر چهار بازی خود را ببازد و ذوب آهن قهرمان لیگ شود، گفت: در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست اما این موضوع احتمال خیلی ضعیفی دارد ولی اتفاق عجیب غریب جزئی از فوتبال است.

وی تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم، بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم و سهمیه آسیایی را بدست آوریم.

کد خبر 340425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.