پیروزی استقلال خوزستان و سپیدرود برای فرار از منطقه سقوط

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم‌های قعر جدول استقلال خوزستان و سپیدرود پیگیری شد.

به گزارش ایمنا، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز ۳ دیدار برگزار شد.

در اولین دیدار تیم سیاه جامگان در جدال بسیار حساس قعر جدولی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار در نهایت با یک گل به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. نکته جالب اینکه گل استقلال خوزستان را قاسم دهنوی، هافبک سیاه جامگان تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند. با این نتیجه سیاه جامگان یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد اما استقلال خوزستان با ۳ امتیاز با ارزش این دیدار به رتبه چهاردهم صعود کرد.

در دیگر دیدار امروز سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان پارس جنوبی جم بود که موفق شد با تک گل عماد میرجوان در دقیقه ۵۹ پیروز میدان شود تا پیروزی‌های متوالی خانگی خود را ادامه داده باشد. سپیدرود نیز با این پیروزی به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

اما در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تراکتورسازی رفت. این دیدار که در صورت برنده نشدن ذوب آهن منجر به مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس می‌شد در نهایت با پیروزی قاطع ۳ بر صفر ذوب آهن همراه شد تا پرسپولیس یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی خود صبر کند و ذوب آهن نیز رتبه دوم جدول را برای خود حفظ کند.

با نتایجی که امروز رقم خورد تیم نفت تهران به رتبه پانزدهم سقوط کرد و همراه با سیاه جامگان تیم‌های در منطقه سقوط به شمار می‌روند.

کد خبر 340412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.