سقوط خودرو گردشگران ایرانی در استان بایبورت ترکیه

در پی سقوط خودرو گردشگران ایرانی در استان بایبورت ترکیه ۵ نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساعتی پیش بر اثر سقوط خودرو گردشگران ایرانی به دره‌ای در استان بایبورت ترکیه ۸ نفر از مسافران آن جان باختند که ۵ نفر از آن‌ها ایرانی هستند.

در پی بروز این سانحه، "سلیمان سیلو" وزیر کشور ترکیه در تماس تلفنی با سفیر ایران در ترکیه ضمن اعلام خبر بروز سانحه یک دستگاه خودرو مسافران ایرانی و سقوط آن به دره، در استان بیابورت ترکیه با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده فوت شدگان در این حادثه گفت: مقامات استانداری و امدادی منطقه در حال انتقال جانباختگان و مداوای بازماندگان این حادثه تاسف آور به مراکز بیمارستانی هستند.

سفیر ایران در ترکیه نیز با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده جانباختگان سانحه خودرو در استان بایبورت ترکیه، گفت: با تلاش‌های انجام شده از سوی بخش کنسولی سفارت ایران در آنکارا و سرکنسولگری ایران در ارزروم نسبت به بررسی وضعیت مجروحین حادثه اقدامات مقتضی انجام شد.

ابراهیم طاهریان افزود: برابر گزارش بخش‌های کنسولی کشورمان در حادثه مزبور متاسفانه ۵ نفر از هموطنان ایرانی به اسامی علیرضا باقی زاده، الهه شاکری نصب، آدرینا باغی زاده، کاظم پور محمدی و فریده مولوی جان خود را از دست داده‌اند و الباقی سرنشینان خودرو که مجروح شده‌اند نیز به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار دارند.

کد خبر 340410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.