تنها خواسته ما از مسئولان ،‌ خدمت به مردم و پیروی از راه شهدا است

لنجان-پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی گفت:تنها خواسته ما از مسئولان ،‌ خدمت به مردم و پیروی از راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، غلامرضا ایزدی در دیدار با فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به جایگاه والای شهدا در اسلام اظهار کرد: شهدا همان‌هایی هستند که به خاطر ادای تکلیفشان از تمام لذت‌های دنیا دست کشیدند و از همه چیز خود حتی فرزندانشان گذشتند و با همه سختی‌ها جهاد کردند تا اسلام ناب محمدی را گزند توطئه دشمنان حفظ کنند.

وی افزود: شناسایی موقعیت‌ها، حساسیت‌ها، تهدیدها و شرایط روز یکی از خصایص مهم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم بود که راه نفوذ را با بصیرت شناختند و برای مقابله با دشمنان اسلام تمامی راه‌ها را با فدا کردن جان خود سد کردند.

پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی تصریح کرد: باید توجه داشت شناختن شهدا به‌تنهایی کافی نیست بلکه ما باید خودمان را از لحاظ دینی و ایمانی تقویت کنیم تا همچون شهدا در مسیر ولایت قرار گیریم و راه‌های نفوذ دشمن را با تمام توان سد کنیم.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید مدافع حرم پویا ایزدی، گفت: پویا از نظر تحصیل بسیار درخشان بود و پس از اتمام دوره متوسطه، در دانشگاه زین الدین در رشته برق سیستم‌های زرهی پذیرفته شد و تحصیل خود را تا مقطع کارشناسی ادامه داد و با اتمام دوران تحصیل به دلیل علاقه زیاد عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

ایزدی ادامه داد: پویا به واسطه علاقه به بسیج از دوره نوجوانی فعالیت خود را در پایگاه مسجد آغاز کرد و بیشتر اوقات فراغت خود را در پایگاه بسیج امام حسین (ع) می‌گذراند و اکثر اوقات در مسجد حاضر بود نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی داشت.

وی اضافه کرد: جالب است بگویم رفتار و اخلاق پویا در بین خانواده و دوستان بسیار درخشان و پسندیده بود و صبوری پویا زبان‌زد همه بود و به دلیل ارادت پویا به ائمه اطهار(ع) همیشه دوست داشت در راه اسلام خدمت کند و به همین دلیل زمانی که موقعیتی فراهم شد که به دفاع از اسلام و حرم ائمه اطهار بپردازد تصمیم گرفت که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) داوطلبانه ثبت نام و به سوریه برود.

پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی عنوان کرد: صحبت‌هایی در خصوص متاهل بودن پویا با او کردیم اما پویا با صحبت‌هایش همه اعضاء خانواده را قانع کرد و در نهایت من نیز به او گفتم مصلحت تو هر چه باشد همان پیش می آید و ما به رضای خدا راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: پویا همیشه می گفت دوست داشتم در زمان امام حسین(ع) حضور داشتم  و جزء یاران امام حسین (ع) می‌بودم در نهایت پویا  مهر ماه 1394 عازم سوریه شد و سرنوشت و مشیعت الهی به شکلی رقم خورد که پویا در روز تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نایل گردد

ایزدی تصریح کرد: من هیچ درخواستی نداریم وتنها خواسته ما از مسئولان ،‌ خدمت به مردم و پیروی از راه شهدا است، ما دوست داریم تمثال پویا در ورودی شهرستان در کنار تمثال دیگر شهدای  شاخص شهرستان نصب شود تا همه بدانند امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و به برکت رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به درجه‌ای از اقتدار و امنیت رسیده است که دشمنان جرات مقابله با آن راندارند.

کد خبر 340398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.