ترافیک پرحجم در محور اصفهان_ دلیجان و اصفهان_ کاشان

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور گفت: در استان اصفهان و در محورهای اصفهان – دلیجان و اصفهان_ کاشان ترافیک پرحجم و روان درجریان است.

سرهنگ نادر رحمانی درخصوص وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در روز چهارم فروردین ماه، اظهارکرد: در جنوب به شمال محور کرج _چالوس(از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ و سه راهی دیزین تا تونل کندوان نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان) و در جنوب به شمال محور هراز(محدوده پلور تا گزنک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان) و جنوب به شمال محور فیروزکوه، طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

وی افزود: از محدوده رودبار تا لوشان ترافیک پر حجم و روان  است. در استان قزوین(آزادراه های کرج – قزوین، قزوین –رشت و قزوین – زنجان طول محور پر حجم و روان) و هم‌چنین غرب استان تهران(محدوده عوارضی تهران –قم) پر حجم و روان است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: در استان خراسان رضوی(محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه – مشهد  پر حجم و روان)، در استان اصفهان (محورهای اصفهان – دلیجان و اصفهان_ کاشان  پر حجم و روان)، در استان آذربایجان شرقی(محورهای تبریز – آذرشهر، تبریز – مرند و تبریز – میانه پر حجم و روان) و همچنین در استان فارس(محورهای اصفهان – شیراز، بوشهر - شیراز و بندرعباس – شیراز) طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

به گفته رحمانی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

منبع: مهر

کد خبر 340079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.