بیش از 500 رویداد فرهنگی، تفریحی، ورزشی و آئینی در نوروز

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیش از 500 رویداد فرهنگی، تفریحی، ورزشی و آیینی در قالب 70 عنوان برنامه در ایام سال نو، میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ضمن تشریح برنامه‌های نوروز 97 به تحلیل بخشی از برنامه‌های اجرایی پرداخت.

به گزارش ایمنا، محمد عیدی اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، پس از پایان ایام مبارک دهه فجر، با تشکیل کمیته فرهنگی، تفریحی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان و با برنامه‌ریزی، نزدیک به 70 عنوان برنامه ویژه ایام سال نو تدارک دید.

وی افزود: عید نوروز، پیام‌آور شادی برای عموم شهروندان اصفهانی است، اما به نظر می‌رسد سازمان‌دهی برنامه‌هایی که بتواند شادابی مردم را از لحاظ فرهنگی و تفریحی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار دهد، یک اتفاق ارزشمند است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: بر همین اساس و در راستای تقویت فرهنگ هویتی اصفهان کهن و دیار مصفای نصف جهان و همچنین ایجاد محیطی شاد و مفرح برای شهروندان و مسافرانی که اصفهان را برای این ایام انتخاب کرده‌اند، برنامه‌هایی تدوین‌شده است.

عیدی گفت: با توجه به برنامه‌های ویژه ایام نوروز، جشن‌ها، برنامه‌ها، بازدیدها و رخدادهای مختلفی در سطح شهر اصفهان برگزار می‌شود که امیدواریم شهروندان و مسافران گرامی بتوانند در ایام تعطیلات خود با همراهی خانواده‌ها و آشنایان از هر یک از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با عنوان «بهار دل‌نشین»، در نظر دارد تا شهروندان و گردشگران، بهار 97 را پرنشاط‌تر از قبل و زیباتر از همیشه آغاز کنند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان هم با اشاره به برنامه‌های نوروزی این سازمان گفت: برنامه‌های کمیته فرهنگی، تفریحی عید نوروز به سه بخش فرهنگی و هنری، ورزشی و تفریحی و برنامه‌های آیینی تقسیم‌شده و تلاش بر این بوده تا این برنامه‌ها به شکل عادلانه در سطح شهر برای شهروندان و گردشگران اجرا شود.

مرتضی رشیدی از برگزاری بیش از 500 رویداد در قالب 70 عنوان برنامه در ایام نوروز خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع در محورهای چهارباغ، کمپ فدک، ناژوان، صفه و میدان نقش‌جهان، برگزاری نمایش‌های آیینی در پل خواجو و تخت فولاد و اجرای ویدئومپینگ در پل خواجو ازجمله برنامه‌های عید نوروز است.

وی به اهمیت و جایگاه اطلاع‌رسانی برای خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر اشاره کرد و افزود: همه فعالیت‌ها و برنامه‌های نوروزی امسال، در فهرستی کامل در اختیار گردشگرانی که از ورودی‌های چهارگوشه شهر وارد اصفهان می‌شوند یا از پایانه اتوبوس و ایستگاه قطار به مهمانی اصفهان می‌آیند، قرار داده می‌شود تا آن‌ها بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر 339695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.