توقف نوجوانان سپاهان مقابل مس کرمان

مبارکه- مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی صفاییه باشگاه سپاهان گفت:طلایی پوشان سپاهان در دومین روز از مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان کشور با نتیجه ۱ بر ۱ در مقابل حریف خود مس کرمان به تساوی رضایت دادند.

مجید رحمانی امروز (جمعه) در حاشیه برگزاری مسابقات فوتبال در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، اظهار کرد: در دومین روز از مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان کشور که به صورت متمرکز در مجموعه  ورزشی صفاییه مبارکه در حال برگزاری است، طلایی پوشان سپاهان با نتیجه ۱ بر ۱ در مقابل حریف خود مس کرمان به تساوی رضایت دادند.

وی افزود: در دیگر دیدار نیز تیم فوتبال نوجوانان نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی به نتیجه ۲ بر ۲ دست یافتند.

رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر سپاهان با ۴ امتیاز درصدر جدول است، گفت: تیم های حاضر در این مسابقات امروز جمعه به استراحت خواهند پرداخت و طبق برنامه روز شنبه طلایی پوشان سپاهان از ساعت ۱۳ به مصاف نساجی مازندران می روند و مس کرمان از ساعت ۱۱ با ملوان بندر انزلی دیدار می کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در مرحله نخست به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و در مرحله دوم که از روز (چهارشنبه) آغاز شده، تیم‌ها در دو گروه، مسابقات را به صورت مجتمع برگزار می کنند و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد تا تیم های اول تا سوم کشور مشخص شود.

چهار تیم سپاهان اصفهان، مس کرمان، نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در گروه "ب" این مسابقات حضور دارد.

همچنین در گروه "الف"، رقابت تیم‌های نوین فولاد یزد، فولاد خوزستان، مقاومت تهران و پدیده مشهد به میزبانی استان یزد برگزار می شود.  

تیم فوتبال سپاهان اصفهان تنها نماینده استان اصفهان در این مسابقات است.  

کد خبر 339628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.