سمن های تیران و کرون در کاهش تصادفات فعال شدند

تیران-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان تیران و کرون در کاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیک با اجرای برنامه های فرهنگی فعال شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مهدی مرادی در آیین اختتامیه و اهدا جوایز نخستین مسابقه ربوترافیک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: همایش ربوترافیک یک حرکت جدید با استفاده از سلیقه های نوجوانان و جوانان در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک است.

وی افزود: اگر افراد بر اساس سلیقه های شخصی در فعالیت های اجتماعی فعال شوند، آنگاه دغدغه های اجتماعی کاهش و شاهد رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف خواهیم بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون با اشاره به نیازسنجی در شهرستان توسط سمن های جوانان، تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان با توجه به آمار بالای تصادفات در کاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیک با اجرای برنامه های فرهنگی فعال شدند.

وی ادامه داد: کانون نسل جوان فردا از سمن های فعال منطقه با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد و ادارات شهرستان برنامه فرهنگی در کاهش تصادفات و افزایش فرهنگ ترافیک را اجرا می کند که برگزاری همایش ایمنی و ترافیک، تشکیل پویش مردمی ترافیک، آموزش فرهنگ ترافیک و اجرای مسابقه ربو ترافیک از جمله برنامه ها است و حمایت های لازم ورزش و جوانان از این طرح صورت گرفته است.

مرادی با بیان اینکه ۹ سمن در حوزه های مختلف فرهنگی، گردشگری و خدمات عام المنفعه در تیران و کرون فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی هیئت های ورزشی و سمن های مردم نهاد این شهرستان در کل استان جایگاه ویژه ای دارد.

کد خبر 339623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.