افزایش رشته‌های رزمی بانوان شهرضا

شهرضا – نایب رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بانوان شهرضایی، در پنج رشته از هنرهای رزمی فعالیت می‌کنند، که این تعداد از سال آینده فزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگر ایمنا از شهرستان شهرضا، زینب رستمی ظهر امروز (پنجشنبه) در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و پیشکسوتان ورزش‌های رزمی شهرستان شهرضا که در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ سبک از هنرهای رزمی در کشور آموزش داده می‌شود، که از این تعداد ۵۴ سبک در استان اصفهان و ۱۰ سبک در شهرستان شهرضا، وجود دارد.

وی تصریح کرد: بانوان این شهرستان در پنج رشته از هنرهای رزمی مشغول فعالیت هستند که این تعداد در سال آینده افزایش خوهد یافت.

نایب رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان ادامه داد: تجربه تاریخی ملت‌های جهان نشان داده است که، توجه ویژه به جامعه زنان پیشرفت و توسعه همه‌جانبه جوامع را به دنبال خواهد داشت.

رستمی گفت: برخی افراد از نام و عنوان رشته‌های ورزشی رزمی سوء‌استفاده می‌کنند، به همین دلیل لازم است از اینگونه اقدامات جلوگیری شود.

وی گفت: هیئت ورزش‌های رزمی شهرضا، یکی از برترین هیئت‌های استان است که با تلاش مسئولان و ورزشکاران آن، توانست از جایگاه ۱۲ به جایگاه دوم استان صعود کند.

به گزارش ایمنا، در این آیین از ۱۵۰ ورزشکار، ۱۶ مربی و ۴۰ نفر از خیران و حامیان هیئت ورزش‌های رزمی شهرضا تجلیل شد.

کد خبر 339595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.