مشکلات هیأت دوچرخه‌سواری شاید به‌دلیل ضعف من بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اعضای مجمع انتخاباتی در دوره قبلی دقت لازم را انجام ندادند و هیأت دچار مشکلاتی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان که ظهر امروز (سه‌شنبه) در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان چهاردهمین مجمع انتخاباتی در سال ۹۶ است.

وی با بیان اینکه در هیأت دوچرخه‌سواری با مشکلاتی مواجه شدیم که شاید از ضعف بنده بوده است، ادامه داد: شاید بهتر است بگوییم در دوره قبلی اعضای مجمع دقت لازم را در انتخابات انجام ندادند و فرد منتخب پس از چند ماه، به این نتیجه رسید که این کار با سوابق، مهارت‌ها و توانمندی‌هایش همخوانی نداشته و از سمت ریاست هیأت دوچرخه‌سواری انصراف داد که این موضوع  برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان عدم موفقیت محسوب می‌شود.

سلطان‌حسینی ابراز امیدواری کرد: فردی که از نظر اعضای مجمع شایستگی لازم را دارد انتخاب شود تا بتوانیم این ورزش مفرح و شاد را که در کنار حمل و نقل و جابه‌جایی انسان‌ها، می‌تواند سلامتی را به افراد ارزانی کند، به جایگاه اصلی خود برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: در گذشته‌های نه‌چندان دور، تعداد دوچرخه‌های شهر اصفهان کمتر از تعداد انسان‌ها نبود اما متأسفانه امروزه اگر دوچرخه‌ای هم وجود دارد، فضای شهری مخصوص دوچرخه‌سواری در اختیار شهروندان نیست و همچنین شهروندان آن‌طور که باید و شاید به ورزش همگانی دوچرخه‌سواری میل و رغبت ندارند که امیدوار هستیم با سیاست‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری و عملیاتی کردن آن‌ها توسط رییس منتخب هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در این مجمع، رشته دوچرخه‌سواری در اصفهان به جایگاه اصلی خود برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در کنار توسعه قهرمانی، شاهد توسعه فرهنگ و اخلاق در فدراسیون دوچرخه‌سواری  هستیم که این مهم حاصل زحمات رییس فدراسیون، همکاران او و هیأت‌های استانی است.

کد خبر 339451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.