ابراهیم زاده: بازیکنان برای پیدا کردن یکدیگر احتیاج به زمان دارند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بلزی های دوستانه بهترین زمان برای بازگشت مصدومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ابراهیم زاده پس از شکست تیمش در بازی دوستانه مقابل پارس جنوبی جم گفت: تعدادی بازیکن مصدوم مثل مسعود حسن زاده و جلال الدین علی محمدی داریم که باید آن ها را به ترکیب بازگردانیم و بهترین زمان همین دیدارهای تدارکاتی است، چهار جلسه تمرینی بسیار سنگین را پشت سر گذاشته ایم و امروز دو نیمه متفاوت از نظر بازیکن داشتیم.
وی افزود: از اکثر نفرات تیم امروز استفاده کردیم، بازیکنان برای پیدا کردن یکدیگر در زمین احتیاج به زمان دارند و طبیعی است که برخی مواقع اشتباهاتی داشته باشیم.
ابراهیم زاده اظهار کرد: هدف ما در این بازی تست برخی بازیکنان در پست های مختلف بود و فکر می کنم در نبود کریمی و آقایی اگر مقداری دقت و تمرکز داشتیم می توانستیم راحت تر بازی کنیم.
ابراهیم زاده با اشاره به وضعیت مصدومان تیمش خاطر نشان کرد: علیمحمدی تازه کارش را با تیم شروع کرده، سیاوش یزدانی به دلیل عمل بینی یک هفته است که دویدن هم نداشته و حسین پاپی نیز از ناحیه پشت پا کمی مصدومیت دارد اما سعی می کنیم تا بعد از عید همه را به شرایط مطلوب برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص شرایط رسول نوید کیا گفت: رسول تازه عمل کرده و امروز قرار بوده در تهران بخیه ها را بکشد و پس از آن منتظر دستور پزشک وی خواهیم بود.
وی ادامه داد: بازی با نفت تهران لغو شده و پنجشنبه با یکی از تیم های اصفهان بازی خواهیم کرد.
کد خبر 339374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.