تفکیک وزارتخانه‌ها بحران ساز است

سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شوری اسلامی گفت: با توجه به سیاست ها و برنامه های ابلاغ شده در موضوع اقتصاد مقاومتی باید توجه ویژه ای به موضوع تولید ملی شود.

اصغر سلیمی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، با اشاره به توجه همه جانبه در زمینه تولیدات ملی گفت: رهبر انقلاب دو سال را با عنوان اقتصاد مقاومتی نام گذاری کردند که این موضوع نشان از اهمیت بسیار زیاد و توجه ویژه به اقتصاد است.

سلیمی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار با مدیریت واحد که موجب جلوگیری از چندگانگی برای سرمایه گذار می شود از جمله راه های پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی هماهنگی بین وزارت خانه ها را از دیگر راه های رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: برخی در رابطه با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت صحبت هایی را به میان آورده اند، اما این در حالی است که انسجام ایجاد شده در این وزارت خانه با تفکیک بحران ساز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در زمان دولت دهم ادغام وزارت صنایع و معادن با بازرگانی صورت گرفت، افزود: آن زمان هم برای آن ادغام کار کارشناسی انجام نشد و با اعتراض های گسترده رو به رو شدیم، اما در نهایت این ادغام صورت گرفت که به نفع اقتصاد کشور تمام شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه مطرح کردن تفکیک چند وزارتخانه عجولانه است، اضافه کرد: وزارتخانه‌های همچون صنعت، معدن و تجارت در خدمت تولید و اشتغال هستند که نباید این گونه وزارتخانه‌ها را درگیر مسائلی فرعی کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون مدیریت واحدی بر بخش بازرگانی و صنعت و معدن وجود دارد، گفت: کمتر اعتراضی در این مورد شاهد هستیم و به جرات می توان ادعا کرد که گویا از همان ابتدا می بایست این بخش‌ها در هم تعریف می‌شد.

کد خبر 339335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.