رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی سمیرم در اولویت قرار بگیرد

سمیرم- نماینده سمیرم گفت: رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی سمیرم یک ضرورت مهم و اساسی است که هرچه سریع تر باید به آن رسیدگی شود.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم اظهار کرد: امکانات زیرساختی همچون برق، گاز و آب از جمله مواردی است که هنوز در برخی موارد برطرف نشده و نیازمند رسیدگی است.

وی گفت: با وجود اینکه سال‌های متمادی از بهره‌برداری شهرک و ناحیه صنعتی سمیرم می‌گذرد، اما هنوز محوطه‌سازی این بخش‌ها با همان وضعیت نامناسب گذشته ادامه دارد که این موضوع در نشستی با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز عنوان شده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌ها در رابطه با ایجاد ناحیه صنعتی در بخش‌های پادنا، پادنا علیا و وردشت در نشست با معاون وزیر صنعت و معدن خبر داد و افزود: برای رصد وضعیت شهرک‌های صنعتی سمیرم از معاون وزیر صنعت و معدن درخواست کردیم تا از مناطق و نواحی صنعتی سمیرم بازدید کند تا شرایط رفع مشکلات را از نزدیک شاهد باشیم.

وی با اشاره به جلسه ای با رییس اداره راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه‌ و بودجه کشور عنوان کرد: تخصیص اعتبار در خصوص اجرای پروژه فاضلاب محله‌های کوشک و قلعه سمیرم از طریق بودجه ملی از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

سلیمی ادامه داد: پیگیری پروژه ملی قرار گرفتن آب‌رسانی مجتمع بخش وردشت سمیرم و مساعدت درباره اجرای طرح‌های هادی روستایی نیز از جمله مواردی بود که در این جلسه عنوان شد و مقرر شد با مساعدت‌های مسئولان پیگیری شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم از ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 340573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.