برخی مواقع داورها تیم قهرمان را مشخص می‌کنند

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: از قضاوت داوران در دو، سه دیدار سختی که داشتیم رضایت ندارم و اگر از ناداوری‌ها امتیازات از دست نداده بودیمسکوی قهرمانی از آن سپاهان بود.

محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد کسب عنوان سومی لیگ برتر امسال، اظهار کرد: ورزش بالا و پایین دارد، تیم‌های خوب می‌بازند و تیم‌های ضعیف بالا می‌آیند. سپاهان هم مثل سایر تیم‌ها تلاش خود را کرد اما برخی مواقع داوری شرایطی رقم زد که نتایجی که باید به دست می‌آوردیم از ما گرفته شد و نتوانستیم به جایگاه اصلی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در دیدار بیرون از خانه مقابل کازرون اشتباهات داوری به‌قدری فاحش بود که نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و متأسفانه دو امتیاز از دست دادیم. همچنین با شرایطی که هواداران سپاهان در دیدار خانگی مقابل نیروی زمینی به‌وجود آوردند و به‌جای تشویق تیم محبوب خود، ضدتشویق کردند و روحیه تیم را برهم زدند، دو امتیاز این دیدار را هم از دست دادیم. در مجموع چهار امتیازی را از دست دادیم که می‌توانست سپاهان را قهرمان کند و بر سکوی قهرمانی بایستیم.

طاهری در مورد داوری مسابقات لیگ برتر هندبال امسال، تصریح کرد: به‌غیر از دو، سه بازی که از قضاوت داوران رضایت نداشتم، بقیه دیدارها سنگین نبود. انتظار داریم داوران در بازی‌های سخت خوب سوت بزنند چراکه سپاهان در بازی مقابل کازرون آسیب زیادی از داوری دید که البته شکایت خودمان را به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کردیم اما دیگر نتیجه بازی مشخص شده بود و محروم کردن داور از قضاوت در یکی، دو دیدار یا محرومیت کامل او تأثیری در نتیجه دیدار داشت.

سرمربی تیم هندبال سپاهان خاطرشان کرد: سپاهان برای قهرمانی می‌جنگید اما متأسفانه قضاوت بازی‌ها خوب نبود. برخی مواقع این داورها هستند که قهرمان و نایب قهرمان را مشخص می‌کنند.

وی در مورد سطح مسابقات لیگ برتر هندبال امسال، ادامه داد: مسابقات لیگ برتر امسال به دو گروه چهار تیمی در بالا و پایین جدول تقسیم شده بود. که امتیازات تیم‌های پایین جدول حتی به ۱۰ هم نمی‌رسید و فاصله امتیازات بین تیم‌های بالای جدول و پایین جدول بسیار زیاد و محسوس بود. در مجموع لیگ دوقطبی داشتیم که فکر می‌کنم اگر لیگ برتر هندبال نیز مثل سایر رشته‌ها به صورت پلی‌آف برگزار شود شرایط بهتری برای تیم‌ها رقم می‌خورد.

طاهری در پاسخ به این سوال که فصل آینده هم شما هدایت تیم سپاهان را به عهده می‌گیرید، اظهار کرد: پس از اعلام زمان شروع مسابقات لیگ برتر سال آینده برنامه‌ریزی‌هایمان را کم کم شروع می‌کنیم و هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن نگرفته‌ام و بستگی به شرایط دارد.

کد خبر 339189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.