رجب‌زاده: گل که زدیم الوحده از لاک دفاعی خارج شد

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پس از اینکه گل اول را زدیم، الوحده برای جبران بیشتر حمله کرد و از لاک دفاعی خارج شد و ما هم در ضدحمله موقعیت‌های بیشتری به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده شامگاه سه‌شنبه و پس از برتری دو بر صفر تیمش برابر الوحده امارات در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست کمی نظم تیمی خود را از دست دادیم و حملات جسته و گریخته‌ای به دروازه حریف داشتیم، اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم.

وی افزود: پس از اینکه گل اول را زدیم، الوحده برای جبران بیشتر حمله کرد و از لاک دفاعی خارج شد و ما هم در ضدحمله موقعیت‌های بیشتری به دست آوردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به الوحده بزنیم، ولی خدا را شکر دو گل زدیم و مهم این بود که سه امتیاز بازی را گرفتیم و راهمان را برای صعود به مرحله بعدی هموارتر کردیم.

رجب‌زاده در پاسخ به اینکه فکر می‌کند ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا تا چه مرحله‌ای پیش برود گفت: در مراحل بالاتر بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. ذوب‌آهن قابلیت خوبی دارد و تلاش می‌کنیم به مراحل بعدی صعود کنیم. از الان نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد، اما تمام سعی خود را برای صعود انجام می‌دهیم.

کد خبر 338942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.