آل سعود برای نابودی تمام مظاهر اسلامی توطئه دارد

گلپایگان- رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آل سعود برای نابودی تمام مظاهر اسلامی کمر بسته است که امیدواریم خداوند مکر آل سعود را به خودشان بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله محمدی گلپایگانی در آیین افتتاح 15 واحد مسکونی موقوفه حاج حسن شهریاری، اظهار کرد: سازمان اوقاف، سازمان پویایی به ویژه در امر موقوفات است.

وی گفت: جنایات رضاخان  در سلسله منحوس پهلوی در احاطه و منهدم کردن موقوفات قابل بخشش نیست.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رضاخان  با اصل و اساس دین مخالف و با هرکس که برای دین کار می کرد.

وی افزود: در سال‌های حکومت رضاخان در ایام محرم کسی جرات برگزاری مراسم روضه خوانی و مجالس عزاداری را نداشت.

محمدی گلپایگانی ادامه داد:  با پیروزی انقلاب امام راحل موقوفات را احیا کرد  و با فرمایشات ایشان موقافات را در اصلاحات ارضی به کشاورزان سپردند و کشاورز را مالک کردند.

وی تصریح کرد: امام خمینی اسناد مالکیت تمام موقوفات که در واقع موقوفه به نام کشاورز شده بود باطل و موقوفات را احیا کرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نسل جوان از کارهای رضاخانی آگاه شوند  و بدانند که این سلسله منحوس بااسلام، دین و مملکت چه کردند.

وی افزود: گفت: زمانی در کشور 40 هزار مستشار آمریکایی با حقوق‌های گزاف با درجه استواری بر مقامات عالی نظامی ایرانی فرمان روایی می‌کردند..

محمدی گلپایگانی گفت: رضاخان به دنبال کشف حجاب  بود، اما موفق نشد چرا که ریشه اعتقادات مردم ما در عمق جان مذهبی بود.

وی ادامه داد: اگر زنی در گوشه‌ و کنار حجاب را مسخره کند به جایی نمی‌رسد، زیرا مردم خودشان را از فاطمه الزهرا(س) جدا نمی‌کنند و او را الگو می‌دانند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: دین و مذهب ما به برکات امام زاده تشیع است، زیرا امام زاده‌ها مردم را شیعه کردند.

وی افزود: مذاهب دیگر آثار اسلامی را نابود کردند از جمله پدر پیامبر اکرم  و  محل ولادت حضرت زهرا(س)  تا سال‌های گذشته وجود داشت، اما اثر دیگر نیست.

محمدی گلپایگانی تصریح کرد:  آل سعود برای نابودی تمام مظاهر اسلامی کمر بسته است و امیدواریم خداوند مکرشان را به خودشان باز گرداند.

کد خبر 338615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.