کمک مالی وزارت ورزش و فدراسیون تیراندازی با کمان به هیأت‌های استانی

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از واریز کمک نقدی از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تیراندازی با کمان به هیأت‌های استانی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا شعبانی‌بهار صبح امروز (پنجشنبه) در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: فدراسیون تیراندازی با کمان در زمان ریاست محمدعلی شجاعی جزء کارآمدترین فدراسیون‌های ورزشی به شمار می‌رفت و به همین دلیل با رفتن او از فدراسیون موافق نبودیم.

وی با بیان اینکه به همین دلیل از شجاعی خواستیم سرپرستی فدراسیون تیراندازی با کمان را بر عهده بگیرد، افزود: برای نهادینه شدن فرهنگ در ورزش و همگانی شدن آن نیاز به انجام اقدامات بزرگ داریم. ورزش را نباید گلخانه‌ای کنیم و همگانی کردن ورزش باید در فدراسیون‌ها شکل بگیرد چون ورزش همگانی، راه قهرمان‌پروری است.

شعبانی‌بهار با قدردانی از تلاش‌های دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: رشته تیراندازی با کمان از نظر کسب مدال و کرسی‌های بین‌المللی از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است و سعی می‌کنیم از این رشته بیشتر حمایت کنیم.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه از تمام مشکلات مالی هیأت‌های ورزشی و فدراسیون‌ها آگاه است، گفت: از مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان‌ها می‌خواهم به هیأت‌های ورزشی بیشتر رسیدگی کنند و روز شنبه این درخواست را در نامه‌ای به آن‌ها اعلام می‌کنم.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خواست به هیأت تیراندازی با کمان استان بیشتر کمک کند و اظهار کرد: برخی رشته‌های ورزشی به دلیل ماهیتی که دارند هزینه‌برتر هستند و دلیل تفاوت بودجه فدراسیون‌ها نیز به همین موارد برمی‌گردد. با این وجود، وزارت ورزش و جوانان هفته آینده مبلغ ۵۰ میلیون ریال به تمام هیأت‌های تیراندازی با کمان استان‌ها کمک خواهد کرد و فدراسیون تیراندازی با کمان نیز تا پایان سال معادل همین مبلغ را به هیأت‌های استانی پرداخت می‌کند.

کد خبر 338560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.