برنامه‌ای برای خرید سهام ذوب‌آهن نداریم

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در خصوص خرید سهام ذوب آهن توسط این شرکت، گفت: موضوع خرید سهام این شرکت منتفی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام سبحانی در حاشیه بازدید شهردار و جمعی از مدیران شهرداری اصفهان از کارخانه فولاد مبارکه، در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه «برنامه فولاد مبارکه برای خرید سهام ذوب آهن چیست؟» اظهار کرد: در این باره برنامه ای نداریم و این موضوع منتفی است.

وی افزود: مشکلات ذوب آهن تنها با خرید سهام، حل نمی‌شود و راه‌های دیگری برای حل آن وجود دارد، البته برای حل این مشکلات با «شستا» صحبت هایی شده و قرار شده تا به لحاظ مدیریتی از این شرکت پشتیبانی کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با تاکید بر اینکه تعامل صنایع با مدیران شهری و استانی الزامی است، اظهار کرد: اگر این روند ادامه یابد توسعه پایدار محقق می شود.

سبحانی با بیان اینکه شهرداری یکی از مشتریان فولاد مبارکه است، اضافه کرد: تعامل میان صنایع با مقامات استانی و شهری موجب رونق صنعت، شهر، بهبود اوضاع نیروی انسانی و رفع مسائل اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه پیش از این بسیاری از ورق های ساخت پل های هوایی از کشورهای خارجی خریداری می شد، افزود: با همت فولاد مبارکه امروزه نیاز کشور در این حوزه تامین می شود.

وی افزود: فولاد مبارکه در پروژه هایی مانند مصلی، ورزشگاه نقش جهان، موزه دفاع مقدس و ... همگام با شهرداری پیش رفته و سرمایه گذاری هایی انجام داده تا شهروندان از آن استفاده کنند.

کد خبر 338158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.